ارائه انقلاب توسعه زیرساخت در بوشور / دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف نسل جوان کشور


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1805995

تاملی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان بشرویه;

فرماندار بسرویه با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف به نسل جوان کشور ارائه شود، گفت: مهمترین دستاورد انقلاب در شهرستان بسرویه توسعه زیرساخت ها در بخش های مختلف است که در این راستا باید به نسل جوان کشور پرداخت. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شفیعی فرماندار بشرویه در گفتگو با خبرنگار خاورستان در خصوص مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهمترین دستاورد مربوط به توسعه زیرساخت ها در بخش های مختلف آب، برق، گاز، تلفن، بهداشت و درمان، راه است. و به اصطلاح او بود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران موجب رشد و توسعه در اقصی نقاط کشور در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، نظامی و اجتماعی شده است، گفت: این دستاوردها باید به خوبی برای نسل جوان بیان و تبیین شود.

به گفته وی در تمامی روستاها تلفن ثابت وجود دارد و اکثر روستاهای این شهرستان نیز در شرایط فعلی از پوشش تلفن همراه بهره مند هستند.

وی بیان کرد: در زمینه راه های ارتباطی در این سال ها پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم بنابراین راه های دسترسی به تمام روستاهایی که قبل از انقلاب زمین وجود داشته آسفالت شده و در راه های دسترسی به شهرها پیشرفت چشمگیری حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات قابل توجهی در حوزه تاسیسات شهری در شهرستان بسرویه رخ داده است، افزود: راه اندازی و راه اندازی کشتارگاه، توسعه شهرک صنعتی، مجتمع دامپروری، مجتمع گلخانه ای و … می باشد. در این لیست

به گفته وی، بیشتر منابع آبی بعد از انقلاب ایجاد شده و تولیدات کشاورزی به شدت افزایش یافته و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

فرماندار بسرویه ادامه داد: توسعه زیرساخت ها و امکانات شهری مانند آب و برق و بهره مندی شهروندان از بهترین کیفیت آب شیرین در شهرستان بسرویه و ارساک از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

شفیع افزود: علاوه بر تانکرهای آب شرب راه اندازی شده در بشرویه، غنی آباد، رقه، کرند و کنار آن به همراه چاه های ستاد بحران برای تامین آب شرب، می توان به دستاوردهای بزرگی که به لطف آن به دست آمده است افزود. به انقلاب. «شامل.

به گفته وی، در حوزه آبخیزداری قبل و بعد از انقلاب اقدامات بسیار گسترده ای از جمله درختکاری و ایجاد فضای سبز در داخل شهر انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت نیز پیشرفت خوبی داشته ایم. خانه بهداشت به بیمارستان مجهز به بخش های مختلف تبدیل شد، بیمارستان جدید افتتاح شد، فضای ساختمان ساخته شد و تجهیزات و امکانات آن ساخته شد. تکمیل شد.”

عالی ترین مقام در شهرستان بوشور گفت: در حوزه گردشگری فضاها و امکانات گردشگری و خانه های بوم گردی ایجاد شده و جمعیت گردشگر نیز افزایش چشمگیری داشته است.

شفیعی ادامه داد: ما قبل از انقلاب معدنی در حوزه معادن نداشتیم اما اکنون معادنی با ذخایر مختلف طلا، بتن و… ایجاد شده است. با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بالا در شهرستان.»

وی همچنین به توسعه زیرساخت های ورزشی اشاره کرد و افزود: ایجاد 3 سالن ورزشی شهری و یک سالن ورزش روستایی و بسیاری از چمن های روستایی و …. این سنگ بنای افزایش زیرساخت های ورزشی است.

به گفته وی، در زمینه توسعه زیرساخت های آموزشی پس از انقلاب مدارس جدید در حال ساخت و تعطیلی مدارس قدیمی است و تنها بهسازی دو مدرسه که بعد از انقلاب ساخته شده اند در دستور کار است.

وی تاکید کرد: به طور کلی اقدامات ذکر شده به صورت کلی بیان شده است و اگر بخواهیم به صورت جزئی وارد مشکلات شویم باید کتاب قطوری بنویسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید