دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تبیین شود/ ایران در عرصه های مختلف پیشتاز جهان است


ساعت: 08:42
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805617

حسین جلالی گفت: همه سیاسیون، اندیشمندان و آزادگان باید در تبیین دستاوردهای انقلاب بکوشند چرا که اکنون زمان تبیین جهاد است. باید بگوییم از کجا آمده ایم و الان کجا هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: و سایر حوزه ها.

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران رتبه نهم جهان در زمینه انرژی هسته ای، در زمینه تولید سلول های بنیادی و شبیه سازی هشتمین کشور جهان، در ساخت و راه اندازی است. هفتمین کشور جهان در صنعت موشکی چهارمین کشور جهان و در زمینه های مختلف رتبه های متفاوتی در جهان دارد.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی های ایران اسلامی در دنیا بی نظیر است، ادامه داد: ما توانسته ایم ابرقدرت دنیا را تحقیر کنیم، آمریکا را تحقیر کنیم و به پایگاه عین الاسد موشک پرتاب کنیم و جرأت نکردند در این باره صحبت کنند. جنگ علیه داعش: ما توانستیم سوریه و عراق را از دست آنها نجات دهیم، این اقدامات کوچک نیست.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی گفت: همه سیاستمداران، اندیشمندان و آزادگان باید در تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش کنند چرا که اکنون زمان تبیین جهاد است؛ چرا که در این راستا باید به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخت. باید بگوییم از کجا آمده ایم و الان کجا هستیم.

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روزی بود که سگ آمریکایی بر شاه ایران ارجحیت داشت و تمام تصمیمات ایران در دست آمریکا و انگلیس بود. اما امروز مردم قدرت دارند و تصمیم می گیرند. به همین دلیل باید دستاوردهای انقلاب را با وجود همه توطئه های دشمن تبیین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید