انقلاب اسلامی کشور را از ذلت عزت داد/ دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنید


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807878

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد و در این روز برخی موضوعات مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد و ائمه جمعه در موضوعات روز مطالبی را مطرح کردند:


انقلاب اسلامی از ذلت برای کشور عزت آورد

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: عنایت خداوند متعال نصیب ما شده و از این پس رحمت خداوند متعال شامل حال ما می شود و در عرصه های مختلف به درجات عالی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی معجزه ای از خداوند متعال است که به همه مردم جهان نشان داده شده و در 43 سال آینده با قدرت و قدرت راه خود را ادامه خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و خطیب نماز جمعه ارومیه گفت: جمهوری اسلامی ایران از انقلاب با عزت و سربلندی مسیر پیشرفت را طی می کند و در عرصه های مختلف فرزندان تربیت می کند و در سراسر جهان حرف می زند. “

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه احسان و نیکی و والدین باید در اولویت کاری ما باشد، افزود: روزانه رعایت کنید.

وی با اشاره به اینکه باید نام 13 رجب را گرامی داشت، گفت: این روز را باید جشن گرفت و اعتکاف و روزه گرفت و از این ایام خجسته غافل نشویم.


دستاوردهای انقلاب اسلامی را توضیح دهید

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن امسال و تشکر و قدردانی از آن حضور، گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون. انقلاب، ایران یک بهمن تماشایی به راه انداخته است.

امام جمعه میاندوآب افزود: 22 بهمن روز سقوط رژیم شاهنشاهی و روز پیروزی امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در عهد امام خمینی (ره) با یاری غیب و با پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت ها گفت: ملت ایران در 43 سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره بوده است. حاضر در صحنه

حسن زاده با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی در کشور حاکم شد و نظام استبدادی تاگوت از بین رفت.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی کاملاً وابسته بودیم، گفت: قبل از انقلاب اسلامی مستشاران خارجی بر کشور حکومت می کردند و حق و حیثیت مردم را زیر پا می گذاشتند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما را از سلطه و وابستگی بیگانه نجات داده و به ما عزت و اقتدار بخشیده است.

حسن زاده با تاکید بر ایجاد امید در بین مردم و تبیین واقعیت ها گفت: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای و شناختی است و در این جنگ باید واقعیت ها بیان و دستاوردها برای مردم تبیین شود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به رشد و پیشرفت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به قبل از انقلاب اسلامی گفت: آزادی به معنای برده داری نیست، اما امروز آزادی واقعی در نظام اسلامی محقق می شود و زن در کنار هم مرد در عرصه است. ” متفاوت

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب پزشکان خارجی در ایران فعالیت می کردند، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در علم پزشکی و فناوری اولین کشور در منطقه و یکی از کشورهای پیشرو در جهان هستیم.

حسن زاده با تاکید بر رعایت فرامین استانی گفت: هر جا گوش به فرمان استان بوده ایم در حوزه موشکی نیز موفق بوده ایم و این را نشان داده ایم.

وی همچنین بر پرهیز از اشرافیت و بیت المال و حضور مسئولان در کنار مردم تاکید کرد و افزود: نیروهای انقلاب باید حضور هوشمندانه و آگاهانه در فضای مجازی داشته باشند.


پیروزی انقلاب اسلامی تحقق یک وعده الهی بود

حجت الاسلام عسگر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با تمجید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ماشینی 22 بچمن امسال، گفت: مردم حماسه آفریدند مثل همیشه.

امام جمعه چهاربرج افزود: به فضل الهی و هوشمندی نیروهای سه گانه و آمادگی بالای نیروهای مسلح و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و مقاومت شریف ملت بزرگ ایران، خداوند متعال سال قبل از دهه فجر 1401 مملو از خبرهای خوب و موفقیت های راهبردی است. توطئه ها و تحریم ها استکبار جهانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی است، گفت: پیروزی لشکر حق بر دروغ و پیروزی جندلا و یاری خداوند بر بندگان فرستاده و مخلص از وعده های مسلم و سنت های مسلم ایشان در قرآن کریم. «این بود.

جلالی خاطرنشان کرد: دشمن در 43 سال گذشته همواره در حال توطئه، فریب و دشمنی با انقلاب اسلامی بوده و از سلاح‌های مختلفی از جمله تحریم، جنگ نیابتی، ترور، جنگ هشت ساله و… استفاده کرده است. سال انقلاب اسلامی خجسته باد، با عنایت خداوند متعال و آگاهی مردم از بصیرت و درک نقشه ها و توطئه های دشمن و حاکمیت هوشمندانه رهبر عزیزمان بر این چالش ها فائق آمدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید