باید عظمت انقلاب را ببینیم/ ضرورت تبیین دستاوردهای فوق العاده انقلاب اسلامی جوانان

ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805151

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: هر چند عده ای مردم را آزار می دهند اما باید عظمت انقلاب را هم ببینیم پس باید این قدرت را حفظ کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز سه شنبه در ویژه برنامه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، گفت: شهيد صدر فرمود: امام (ره) ذوب اسلام بود و راهي جز اسلام نمي شناخت و در تمام عمر خود همواره مدافع اسلام بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب با تأکید بر غیرت دینی و جهاد، قصد تبیین افقی صدها ساله را دارند و نیاز به اصرار بر این دو امر دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید انقلاب، امام، مقام معظم رهبری و اقتداری که در سال های انقلاب به دست آمده تبیین و برای جوانان بیان شود.

آیت الله علما گفت: انقلاب در طول این سال ها عرصه های سختی از جمله 8 سال جنگ را تجربه کرده است و مقاومت جوانان ما در مقابل دنیا در آن ایام باید تبیین شود.

وی ادامه داد: ایثار رزمندگان و نقش ارزشمند افرادی چون حاج قاسم باید تبیین شود و همه در هر جایگاهی در تبیین انقلاب تلاش کنند تا این حماسه برای جوانان روشن شود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز اسلام مفتخر است که سخنان منطقی خود را به دنیا می گوید و در یک طرف میز مذاکره ایران دنیاست.

وی افزود: گرچه برخی از گرانی ها مردم را نگران می کند، اما باید عظمت انقلاب را هم دید، پس باید این قدرت را حفظ کنیم، امروز در دنیا افتخار می کنیم و باید این عظمت را تبیین کنیم و دستاوردهای فوق العاده اسلام را اعلام کنیم. انقلاب.”

آیت الله علما گفت: ایران قبلا جولانگاه آمریکایی ها بود اما امروز در خاورمیانه حرف اول را می زند و ما باید این حرف ها را به جوانان بزنیم.

وی ایران را یک ابرقدرت توصیف کرد و اذعان داشت: افتخار آنها رهبری و رهبری است و افتخار ما این است که باید به این امر توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و گفت: کارنامه افتخاری این مرجع عالیقدر مملو از همدردی با اسلام بوده و بیش از 80 جلد کتاب از ایشان به یادگار مانده است. “

وی گفت: آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید و اولین دبیر شورای نگهبان بود که در سن 101 سالگی دار فانی را وداع گفت، خداوند بر درجاتش بیفزاید.

47aeefa3 cd8c 41a6 aee9 3397c9b60966 خبر خاکستری

مقدمات اشتغال 2 هزار نفر در استان کرمانشاه فراهم شده است


به گزارش مرصادنیوز، با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا گفت: شهدا از جان خود گذشتند تا ما امروز بمانیم و پاسدار و مدافع این انقلاب باشیم.
استاندار کرمانشاه همچنین به نام سردار دلا شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: امروز نام این شهید بزرگوار در جهان می درخشد و همه به وجود سردار سلیمانی افتخار می کنند.

وی گفت: هر کدام از شهدا یک دنیا علم، عشق، آزادگی و ایثار را به ما آموختند و خودشان از پا در آمدند تا ما امروز خسته نباشیم و حرف اول دنیا را ادامه دهیم.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب دستاوردهای زیادی داشت و کسانی که انقلاب را درک کردند باید به گونه ای آن را تبیین و روایت کنند که جوانان احساس کنند در آن زمان حضور داشتند.

وی ادامه داد: انقلاب ما نه تنها برای ایران، بلکه برای کشورهای مظلوم جهان افتخار و سربلندی به همراه داشته است و همه مستضعفان جهان به این انقلاب امید دارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیان دستاوردهای انقلاب ساعت ها زمان برد، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب مدیریت رهبری و حذف مفسدان از کشور است.

وی گفت: امروز افتخار می کنیم که فرمانده و مرجع تقلید ما رهبر ماست و همه باید افتخار کنیم که نائب امام زمان (عج) بر ما حکومت می کند.

امیری مقدم افزود: ما افتخار می کنیم که در یک طرف میز در حوزه سیاسی هستیم و آن طرف دنیا اقتداری که برای جمهوری اسلامی ایجاد شد چیز کمی نیست.

وی ادامه داد: امروز هیچکس جرات ندارد به کشور ما کج نگاه کند. مقام معظم رهبری با توکل به خدا و عنایت امام زمان (عج) با اقتدار فرمودند: «اگر اشتباه کنید حیفا را با خاک یکسان می کنیم و این نشان قدرت است.» اینجا ایران است. ، که در هیچ کجا دیده نمی شود. جهان.

وی گفت: ما با وجود تحریم های وحشیانه به همه این جوایز دست یافتیم و الحمدلله امروز دشمنان از بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مردم ایران هراس دارند.

استاندار کرمانشاه گفت: افتخار ما در رهبری کشور و دولت در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و … است و این یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است.

وی افزود: جوانان امروز ما وارد عرصه های مختلف اقتصادی شده اند و دنیا مبهوت و مات و مبهوت شده است و برای کسب این جوایز از تهدید تحریم ها به عنوان فرصت استفاده کرده ایم و اگر نبود نمی توانستیم نیروی اول باشیم. امروز در منطقه و این بالاترین ارزش برای کشور است.

امیری مقدم در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید زیبایی های کرمانشاه را بیان کنیم، گفت: باید سعی کنیم بیشتر از کرمانشاه غیبت نکنیم چرا که در عرصه های مختلفی از جمله صنایع دستی، میراث فرهنگی و تاریخی، وحدت و … هستیم. من یک رهبر هستم و باید در نشر و ترویج این زیبایی ها کوشا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مشکلاتی در حوزه های مختلف در استان وجود دارد اما باید با کمک مسئولان برای بهبود و توسعه استان تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه عفاف، صداقت، ایثار و تلاش را از مهمترین ویژگی های مسئولان برشمرد و افزود: اگر مسئولی با جایگاه خود در خدمت به مردم کنار نیاید به هیچ وجه بخشیده نمی شود.

امیری مقدم گفت: داشتن شهر زیبا حق مسلم شهروندان است و بی توجهی مسئولان در این زمینه پذیرفته نیست و نباید در خدمت به مردم کوتاهی کنیم و باید تلاش کنیم تا استانی آباد با مردمی آباد و نظم داشته باشیم. از سوی مقام معظم رهبری استان کرمانشاه. سینه گنده و چهره زیبای ایران اسلامی را تقدیم کردند، سر کارمان بگذاریم.

این مقام ارشد استان کرمانشاه همچنین گفت: قصد دارم روش های غلط در استان از جمله آیین کلنگ جمع آوری کنم که از این پس چیزی به نام کلنگ در استان نخواهیم داشت.

وی گفت: به جای کلنگ زنی باید کار را به سرانجام برسانیم و تا زمانی که تکلیف پروژه مشخص نشود اقدامی انجام نمی شود و کلنگ زنی انجام نمی شود.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: احیای امید در افراد با عمل شکل می گیرد. حفاری بدون کار دردی را دوا نمی کند.

استاندار کرمانشاه افزود: در ایام دهه فجر 433 پروژه با 11 هزار میلیارد تن اعتبار در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و … افتتاح می شود و تمرکز ما بیشتر بر کیفیت کار خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در این ایام مقدمات اشتغال و اشتغال در حوزه اقتصادی برای 2000 نفر فراهم شده است.

امیری مقدم از آغاز پروژه ساخت 6000 واحد مسکونی در کرمانشاه خبر داد و افزود: تمرکز ما بر این است که فرهنگی، خدماتی، درمانی، تفریحی و… در پروژه های مسکن باید به مسائل توجه شود و ما اجازه نمی دهیم.

استاندار کرمانشاه درباره انتصاب مدیران نیز گفت: در این راستا مطالعه می کنم و به دنبال انتخاب مدیری هستم که بالاتر از مدیر قبلی باشد و افتخار خدمت به مردم را داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید