برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده و فوق العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1918455

مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد مبارکه برای سال مالی منتهی به 29/3/1401 در روز چهارشنبه 9 دی ماه سال جاری ساعت 10:00 با حضور 55.6 درصد از سهامداران شرکت تشکیل و به صورت زنده از طریق سایت شرکت پخش گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این جلسه محسن صالحی نیا رئیس هیئت مدیره فولاد مبارکه به عنوان رئیس جلسه، عبدالله درخشان به نمایندگی از شرکت های سرمایه گذاری استانی (سحام عدالت) و سعید محمدی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری توسعه سرمایه رفاه به عنوان رئیس جلسه رئیس مجمع و مهدی کویت به عنوان دبیر مجمع با اکثریت آرای سهامداران حاضر در جلسه به عنوان اعضای هیئت مدیره این مجمع انتخاب شدند.

مجمع پس از قرائت دستور جلسه در رابطه با موارد مطروحه در دستور جلسه، سازمان حسابرسی را به عنوان بازرس ارشد و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به 29/3/1401 انتخاب نمود.

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش خبرنگار فولاد، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده فولاد مبارکه اصفهان نیز پس از جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده فولاد مبارکه اصفهان در ساعت 10:30 صبح با حضور 69.1 درصد از سهامداران و همزمان به صورت آنلاین از این طریق برگزار شد. وب سایت شرکت برای سهامداران به صورت پخش زنده نمایش داده شد.

در این جلسه طبق دستور جلسه قبلی رئیس و اعضای هیئت مدیره، دبیر و مدیران جلسه انتخاب شدند. پس از آن موضوع اصلاح ردیف 6 بند «ب» ماده 2 اساسنامه شرکت با توجه به مخالفت نامه سازمان بورس و اوراق بهادار با تغییر متناظر در اساسنامه به تصویب مجمع نرسید.

دیدگاهتان را بنویسید