بیانیه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خصوص گزارش تحقیق و تفحص از این شرکت


ساعت: 09:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1891725

این شرکت پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان در مجلس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان در مجلس، این شرکت اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

الحسین مصباح الهادی و سفینه النجات

حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش با وفایش نور هدایت جاویدان را در طول تاریخ روشن کردند. پیام نهضت جاودانه عاشورا، نیاز به بصیرت، حق جویی و مبارزه با فساد و خطا است.

با تشکیل مجلس انقلاب و دولت مردمی، نور امید در دل مردم حق طلب ایران روشن شد. نمایندگان تفکر انقلابی مردم از ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم توجه ویژه ای به پیگیری انتظارات رهبران عدالت خواه و مفسدان انقلاب معظم انقلاب و ملت عزیز داشته اند.

طرح تحقیقاتی و پیمایشی فولاد مبارکه یکی از اولین اقدامات این نهاد در حوزه نظارت بود که با رای بالا به تصویب رسید و در ماه های پایانی دولت قبل انجام شد.

امروز پس از ماه ها تلاش گزارش نهایی این روند در صحن علنی شورای اسلامی قرائت و با رای نمایندگان محترم ضمن تشکر از توجه نمایندگان محترم به اهمیت موضوع به قوه قضائیه ارسال شد. نقش این شرکت در اقتصاد ملی و لزوم رفع هرگونه زنگ زدگی ناشی از اشتباهات و تخلفات، آمادگی و همکاری لازم را برای رفع ابهامات و برخورد قاطع با متخلفان اعلام می داریم.

امید است با انجام اقدامات مناسب و بهره مندی از تجارب ارزنده تحقیق و تفحص، این شرکت بزرگ زاده نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارآمد در مسیر اقتصاد مقاومتی و مملو از کارکنان صدیق و پرتلاش باشد. ، با قدرت و اراده به حرکت خود ادامه خواهد داد.

به خواست خدا

شرکت فولاد مبارکه

دیدگاهتان را بنویسید