نماینده تبریز با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس: تخلفات در بانک ها از فولاد مبارکه وحشتناکتر است/ اصولگرایان در فساد بانک ها دست دارند.

نماینده تبریز با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس: تخلفات در بانک ها از فولاد مبارکه وحشتناکتر است/ اصولگرایان در فساد بانک ها دست دارند.

روز جدید : در صورت انتشار گزارش تحقیق و تفحص از بانک، معلوم نیست اعتماد مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی چقدر متزلزل می شود.

نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی با اشاره به تحقیق و تفحص از کارخانه فولاد مبارکه اصفهان گفت: مردم با شنیدن خبر 92 هزار میلیارد تومان تخلفات و تخلفات در مجتمع فولاد مبارکه به سرعت آن را منتشر کردند. به کل نظام جمهوری اسلامی ایران.

احمد علیرضا بیگی با بیان این مطلب به خبرنگار عصر ایران گفت: اگر گزارش تحقیق و تفحص از بانک ها که در حال حاضر در مجلس در حال برگزاری است به آگاهی مردم برسد، معلوم نیست چه عواقبی در تضعیف اعتماد مردم خواهد داشت. در دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد.

وی تاکید کرد: پیش بینی ما از فساد و تخلفات در بانک ها با بررسی و بررسی بسیار هولناک است. اعداد، ارقام و مسائلی که از تحقیق به دست می آوریم به مراتب وحشتناک تر از فولاد مبارکه است و آمار به مراتب بیشتر از سوء استفاده هایی است که در بانک ها با فولاد اتفاق افتاده است.

بیگی تاکید کرد: در فولاد مبارکه با فسادی که در بین دولتمردان روحانی رخ داده است سر و کار داریم. اما در گزارش تحقیق و تفحص از بانک نام اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود دارد.

وی در خصوص اینکه آیا این اسامی شامل دولتمردان دولت سیزدهم و اصولگرایان می شود، گفت: فرقی نمی کند این عناصر در داخل دولت وجود داشته باشد یا خارج از آن. عناصر حزب اصولگرا به نوعی در این قضیه دخیل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید