تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و ایجاد امید در جامعه یک ضرورت است


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817058

حسن زاده گفت: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای و شناختی است و در این جنگ باید واقعیت ها بیان و دستاوردهای مردم تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفتگو با اروم نیوز گفت: دشمن با امپراتوری رسانه ای به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت ها است. امپراتوری رسانه ای به دنبال فریب مردم است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب کوخ نشینان و مستضعفان است، گفت: دولت تاگوت حکومتی از بالا به پایین بود، اما انقلاب اسلامی ایران به دنبال عدالت، عدالت، برادری و برابری در جامعه است تا همه مردم باشند. درست است و به حقوقی که هستید دست یابید.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم سرنوشت خود را تعیین می کنند و همه مسئولان به طور مستقیم یا غیرمستقیم توسط خود مردم و از طریق انتخابات انتخاب می شوند، گفت: امروز لازم است همه وارد عرصه تبیین و صعود شوند. حدود 43 ساله است و حقیقت را بگوید تا دشمنان کاری برای باج خواهی انجام ندهند

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب این است که همگان با تمام توان و توان به مردم خدمت کنند. تمام مسئولیت ها

حجت الاسلام حسن زاده همچنین با تاکید بر ایجاد امید در بین مردم و تبیین واقعیت ها، اظهار کرد: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای و شناختی است و در این جنگ باید واقعیت ها بیان شود و دستاوردهای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید