درخواست؛ این یکی از منابعی است که خداوند را به زیبایی معرفی می کند/ انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عزت بخشید


زمان: 09:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807520

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد؛

امان الله علیمرادی با بیان اینکه یکی از منابعی که خداوند با زیبایی و لطافت به بندگانش عرضه می دارد نماز است، گفت: انقلاب اسلامی عزت، عزت و عزت را به ملت ایران بخشیده است و این تنها راه عزت ماست و وجود دارد. چاره ای نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع مردم ده زیار با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در این اجتماع از ارزش های انقلاب اسلامی است، گفت: در ماه مبارک رجب ماه مبارک است و یکی از دعاهای پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم این است که خداوند ماه رجب و شعبان را بر ما برکت دهد زیرا دعای پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله برای امتش مستجاب است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه از خداوند متعال می خواهیم که علاقه ما را به این ماه افزایش دهد و در پاسخ به این سوال که برای بهره مندی حداکثری از ماه رجب چه کنیم؟ از کارها خواندن دعاهای این ماه است; یکی از مهمترین لحظات در ماه رجب این است که معرفت خود را نسبت به خداوند متعال افزایش می دهیم و خدای خود را به خوبی می شناسیم و با خدای خود رابطه خوبی داریم.

وی با بیان اینکه یکی از منابعی که خداوند با زیبایی و لطافت در اختیار بندگان قرار می دهد نماز است، گفت: نماز ماه رجب که بعد از نمازهای واجب می آید به ما نشان می دهد که در هر نقطه ای از دنیا آدم افسرده ای دارد و زیر دست است. بار ظلم و ستم، بیایید با این دعا نجات و رهایی او را بخواهیم و از خداوند بخواهیم هر عیب و عیب و نقصی را که در گوشه و کنار زندگی ما دارد برطرف کند.

وزیر گفت: در بخشی از این دعا آمده است که تو کوچک و کوچک هستی و نمی‌خواهی برای همه دنیا دعا کنی. انسان مستعد خطا، لغزش و نیاز به امنیت و امنیت است و در قسمتی دیگر از این دعا آمده است که خدایا ما خود را از هیچ خطری در امان نمی بینیم ولی خدایا تو از ما و هر بدی در امان هستی و مصیبت که در کمین هستیم، ما را ایمن کن.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی ادامه داد: این یک نوع زندگی است که انسان همیشه به خیر و خوبی امیدوار است و با زندگی دیگری که امیدی به خیر ندارد و درها را به روی خود می بندی و این زندگی دینی است. ائمه طاهرین به ما یاد داده اند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این ملت از زیر بار مزدوران بیگانه رها می شود و امیدوار است این ملت در امان بماند.

وی با اشاره به مطالب فوق افزود: وقتی دعای رجب را می خوانیم، چنین افق وسیعی را در ذهن خود نسبت به خود، ملت، جهان اسلام و بشریت متصور می شویم؛ رسالت یک مسلمان جهانی است نه شخصی. .

این مقام مسئول گفت: در هر کجای دنیا که نظام سیاسی و گروهی مانع از حقیقت شود و موجب فساد و خیانت به بشریت شود، مسلمان این مأموریت الهی را بر عهده دارد که خیر و منفعت را برای بشریت به ارمغان بیاورد. ناامیدی

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با تاکید بر اینکه این ملت با امید پاسخ امام خود را داده است، ابراز داشت: امیدی که امام راحل به برکت تعالیم دین به مردم منتقل کردند و این ملت برای خدا قیام کرد. یعنی امام خمینی (ره) به پیروی از شهدا این قیام را به مردم خیانت کردند و امیدوار بودند و با این امید عمل کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جمهوری و ملت خودش تصمیم می گیرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت، عزت و عزت بخشیده است و این تنها راه عزت ماست و چاره ای نیست. زیرا این انقلاب بر اساس قرآن، سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) پیامبر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که اسلام از منظر اعتقادی پشتیبان ملی، سیاسی و جهانی ما شده است، خاطرنشان کرد: شایسته است انقلاب را قدر بدانیم. ایام پیروزی انقلاب را گرامی بداریم و نوجوانان و جوانان بدانند چه عزت، عزت، عزت و سربلندی را به ارث برده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید