انقلاب اسلام را زنده کرد و مسلمانان را در آن دوران عزت بخشید


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844164

رئیس‌جمهور مجلس گفت: انقلاب اسلامی موجب احیای اسلام و عزت مسلمانان در آن دوران شد. در بحبوحه سیطره فرهنگ لیبرال و اومانیستی در جهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سومین اجلاس بین المللی فعالان مهدوی در تهران با تبریک ایام الرضا (ع) به شهدای 27 خرداد (حمله داعش به مجلس شورای اسلامی) و تبریک به شهادت رسید. گفت: امام راحیل سخنی جز از خدا نگفت و جز از خدا قدمی برنداشت و این سفر الی الله باعث شد که به فرموده رهبر معظم انقلاب امام خمینی روح این انقلاب باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی موجب ظهور اسلام و عزت مسلمانان در این عصر شده است. در بحبوحه سیطره فرهنگ لیبرال و اومانیستی در جهان.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی صحبت از مهدویت می شود در واقع از همه خوبی ها و ترسیم آینده ای روشن برای بشریت و تحقق همه خواسته های الهی و انسانی صحبت می کنیم.

کلیباف گفت: مسئله مهدویت در واقع بحث حکومت خداوند بر این جهان است و این یک واقعیت مسلم است.

وی تاکید کرد: در بحث مهدویت از انسان کاملی صحبت می کنیم که واسطه فیض الهی زمین است و هر حرکتی در این مسیر برای ما توفیق الهی است.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیاناتی درباره گام دوم انقلاب این انقلاب را آغاز راه جدیدی در جهان خواندند، گفت:

کلیباف با بیان اینکه انقلاب ما نشات گرفته از دو فرهنگ عاشورای حسینی و مهدویت است، بیان کرد: این انقلاب در جایی به وجود آمد که پیروز شد که مرکز امن خدمت به صهیونیسم بود.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید