اسلام و انقلاب محدود به مرزهای کشور نیست/ نهضت انقلاب اسلامی اسلام ناب را برای همه معرفی کرد


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823567

نطری گفت: اسلام و انقلاب اسلامی محدود به مرزهای کشور نیست، مرزها فقط مربوط به مسائل مادی بین کشورهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی شب گذشته در نشستی با علما و نخبگان کشورهای مختلف در جامعه المصطفی العالمیه که در حال تحصیل هستند، افزود: الزامات مرزی باید پذیرفته شود و با استفاده از فرصت های موجود، شما دارید. خودت را بسازی. ”تو هم یاد بگیر.

وی با اشاره به اینکه کار طلاب جامعه المصطفی العالمیه بسیار سخت است، گفت: تصمیم شما برای سفر به ایران و فراگیری دروس دینی بسیار سخت و سرنوشت ساز است تا با آگاهی کافی در مسیر درست قدم بردارید. “

استاندار خراسان رضوی گفت: ملت های اسلامی هر چه بیشتر در هم تنیده باشند با استکبار و اسراف قوی تر خواهند شد.

وی گفت: اراده انسان ها از اراده الهی است و اراده الهی در شما برای اعتلای دین مبین اسلام تحقق می یابد، پس مورد عنایت خاص خداوند هستید.

نظری گفت: چقدر اسلام زیبا می تواند انسان ها را از هر رنگ، نژاد و ملیت گرد هم آورد و قدرت اسلام بر اساس آموزه های دینی متجلی می شود.

وی ادامه داد: در گذشته فقط یک پوسته اسلام وجود داشت که امام راحل آن را آمریکایی می دانستند. همه ارائه کردند.

نماینده دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، اما انقلاب مانند اسلام که با همه جوامع عجین است به عنوان الگو مطرح شد و در این سال ها جنگید و الگوسازی کرد.

وی ادامه داد: با تصمیمی که گرفتید بر خلاف تمایلات داخلی و دنیوی خود در جهت نشر و گسترش معارف امام و انقلاب اسلامی در بین مردم کشورتان اقدام کردید و سختی ها و مشکلات را پذیرفتید و مانند شیخ زازاکی مردم را تحت تاثیر قرار داد. اطراف شما.”

نظری گفت: برای تعداد اندک خود نگران نباشید و غصه نخورید، بلکه مهم این است که فکر و آرمانی بزرگی داشته باشید، زیرا مهاجرت شما برای خودسازی و علم آموزی و در نهایت نجات همه کسانی است که می خواهند راه را طی کنند. از آزادی و خدا.که من راشل در زمان شروع جنبش تنها بود و مشکلات بر او اثر نمی گذارد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه مشهد همچنین گفت: امروز بیش از 60 هزار نفر از جوانان و جهان اسلام در کنار جمهوری اسلامی ایران هستند تا آموزش، اخلاق و آرامش را به کشورهای خود بیاورند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح افزود: در حال حاضر میزبان 3000 نفر از علمای اسلام از 50 کشور در مشهد هستیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف جامعه المصطفی العالمیه تربیت کادر انقلابی و اسلامی برای جهان اسلام است و اکنون از شمال و غرب آفریقا گرفته تا جنوب شرق آسیا و برخی کشورهای اروپایی حوزه های علمیه برای تدریس دارند. دنیای دینی.”

رئیس جامعه المصطفی العالمیه مشهد گفت: برخی از کشورها پس از انقلاب اسلامی شاهد حضور علمای شیعه برای رساندن پیام غدیر و مهدویت به این جامعه هستند.

وی گفت: اکنون به دلیل وجود ویروس کرونا در برخی کشورها در ماه مبارک رمضان عده ای به صورت حضوری قادر به تبلیغ نیستند و اکنون بیش از 500 نفر در 20 کشور به صورت مجازی مشغول تبلیغ هستند.

حجت الاسلام صالح افزود: با ایجاد فضای معرفتی در جهان اسلام، این علما امروز در بیان افکار پیشگام هستند و حرکت بر اساس سیاست های مقام معظم رهبری و بیان اسلام با تلاوت ائمه اطهار انجام می شود. انقلاب به عنوان جهاد تبیین».

وی گفت: این آمادگی در جامعه المصطفی وجود دارد که با استفاده از این جوانان به نمایندگی از اهل بیت(ع) در تمامی کشورهای جهان از جمله کشورهای اسلامی به رسالت و راهبرد جهاد تبین عمل کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید