لزوم جلوگیری از تحریف اندیشه ناب اسلامی/ قدرت اسلام ناشی از پیشرفت در همه بخشها


ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809295

ویسکرمی گفت: باید از تحریف اندیشه ناب اسلامی جلوگیری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد ویسکرمی به خبرگزاری فرانسه گفت: «یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کرد این است که انقلاب به جای اثر سخت افزاری بر افکار سایر ملت ها یک قدرت نرم است. این امر موجب افزایش و تغییر دیدگاه ملت ها شده است.

وی افزود: کاری که انقلاب اسلامی در ایران انجام داد تغییر جهان بینی بود و پیروزی انقلاب باعث بیداری ملت ها شد و این بیداری اسلامی دیگر ملت ها را تحت تاثیر خود قرار داده است و آنچه امروز بر سر دشمن آمده و دشمن را نگران کرده بیداری است. جهان.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن جلوگیری از گسترش تفکر و انقلاب اسلامی در بین ملت ها و جلوگیری از این تفکر است که از سرکوب یا انحراف استفاده می کند.

«انقلاب اسلامی ایران یک جهان بینی را ایجاد کرده که مانع حیات نظام سلطه شده است و با منحرف کردن ذهن جوانان از مسیر اصلی و مشکلاتی که قصد دارند با استفاده از رسانه ها دنبال کنند، سعی در تحریف این تفکر دارند. یا عناصری که به سمت غرب سنگ پرتاب می کنند.

وی گفت: باید از تحریف اندیشه ناب اسلامی جلوگیری کنیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از دیدگاه دشمن انرژی هسته ای همراه با اندیشه اسلامی خطرناک است زیرا به خوبی می دانند که قدرت اسلام و تداوم انقلاب مدیون اسلام ناب محمدی است. فکر و پیشرفت در همه بخش ها. «این که با احیای اسلامی مشکل دارند.

ویسکرمی با اشاره به ترس دشمن از استقلال افزود: امروز انقلاب در دورترین کشورهای دنیا رخنه کرده و این مقاومت در برابر دشمن آنها را نگران کرده است.

وی گفت: اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر انقلاب موجب تداوم انقلاب اسلامی در ایران و تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید