لزوم سنجش اعمالمان با قرآن و اخلاق پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) / باید به اسلام ناب برگردیم.


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812129

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه امروزه دین ابزاری برای برنامه های یهودی و صهیونیستی شده است، گفت: بیماری که در بین مسلمانان ایجاد شده، بیماری روحی است و همه باید به اسلام ناب محمدی برگردند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار جمعی از علمای اهل سنت و شیعه در خصوص مبعث پیامبر اسلام (ص) با بیان اینکه مسلمانان باید برای آنچه عقب مانده اند از خداوند طلب آمرزش کنند و از خداوند بخواهند که برایشان عفو ​​کند. ما به ایده آل های خود نزدیک تر هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر مسلمانان بیمار نبودند، امروز دین مبین اسلام باید جامعه بشری را از این بلایا در سراسر جهان نجات می داد. اما اگر جهل پیچیده است، خیر.

وی افزود: در جهل بسیط پس از انذار، بیدار می شود و حقیقت را می جوید و از عرب جاهل مانند ابودر غفاری می سازند، اما اگر جهل پیچیده باشد، چنین نیست. تاریخ گذشته نیز بیماری بوده است.«اصحاب حضرت موسی (ع) حقانیت پیامبر را می دانستند و منکر بودند.

آیت الله عبادی می فرماید: «وقتی انسان مؤمن شد، مسلمان می شود. اسلام هم معیار و حساب و قاعده و قانون دارد. کار و کردار و رفتار مسلمانان باید مطابق شرع اسلام باشد و این هم خطاب به خداست «یا ایها الذین آمنوا! پیامبر اکرم (ص) در این زمینه.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: آفات عظمت مسلمانان را زیر سوال بردند; مسلمانان در هر گوشه دنیا طلبکارند، این مکتب و تاریخ غنی امروز به گونه ای شده است که همه طلبکارند، برخی مسائل بی اهمیت و بی اهمیت به عنوان تصمیمات فرعی مطرح می شود که آنقدر سرسختانه است که بعد از 1400 سال در سؤالات جزئی اختلاف دارند.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حسادت دینی اگر واقعاً چنین است، باید در این بدعت‌های بزرگی که بر مسلمانان تحمیل می‌شود، به حاشیه کشیده شود و از همه بدتر این است که دست از کار می‌کشند. این بدترین آفت اسلام است در حالی که علمای دین باید در متن حضور داشته باشند و تحلیل های اسلامی را به مردم ارائه دهند.

وی گفت: به نام گروه یا داعش عده ای جاهل حرکت می کنند و هر کاری می کنند و به نام اسلام می جنگند در حالی که جنگ در ماه مبارک همیشه حرام بوده است اما می بینید که رعایت نمی کنند و هیچ کدام از علمای اسلام دور هم نشستند و تجاوز و جنگ را در ماه مبارک حرام اعلام کردند.

آیت الله عبادی افزود: اینها چه کسانی هستند که حرمت ماه مبارک را زیر پا می گذارند و حرفی نمی زند یا در حرام چه می کنند، چند سال پیش از داخل مسجدالحرام محافظت گرفتند، از منا محافظت کردند، چرا جمع شدند تا توضیح دهند چه کسی پشت صحنه بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مقابل بدعت جهاد نکاح، هیچکس نگفت که این موضوع در اسلام به جایی نرسیده، بچه ها و زنان کشته شدند، زیرساخت ها خراب شد، این موارد همه است. احکام در اسلام دستورات پیامبر اسلام(ص) برای رفتن به یاد خدا نه جهاد نکردن به زنان و کودکان کاری نکنید.

وی ادامه داد: در مقابل همه این جنایات هیچ یک از مسلمانان دور هم جمع نشدند و نگفتند که این برای مسلمانان ضرر است و باید جلوی آن را بگیریم در حالی که پیامبر اسلام (ص) پیامبر رحمت است، یهودیان دارند. در رابطه با مسلمانان جای خود را پیدا کردند. این یعنی دشمن مسلمانان، اما برخی با صهیونیست ها می سازند و کشورشان را به آنها می دهند تا به مسلمانان حمله کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: بیماری که در بین مسلمانان ایجاد شده یک بیماری هوایی است که باید به اسلام ناب محمدی برگردیم و همه را به حقیقت اسلام دعوت کنیم و همه آسیب هایی که به مسلمانان وارد شده را جبران کنیم. مسلمانان «همه دنیا باید اسلام را برای مردم بخوانند تا به نام جهل به نام دین این کار را نکنند.

وی افزود: امروز دین ابزاری برای اجرای برنامه های یهودی و صهیونیستی شده است. این موارد در قرآن کریم بارها ذکر شده است که چرا این بدعت مغایر با نص قرآن توضیحی بر مستقل بودن مسلمانان نمی دهد.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: وقتی درد هست آن درد نعمت است چون دنبال درمان هستیم. این دردها که در جامعه اسلامی ظهور کرده است مقدمه ای برای شفا است. و بیایید همه با هم مسلمانان را در این شرایط سخت یاری کنیم، زیرا این درد احساس شده است و امیدواریم به زودی علاج آن اتفاق بیفتد.

وی در پایان گفت: باید با مشورت راه را شناسایی کنیم و از قرآن کریم، پیامبر و ائمه (ع) که حجت خدا هستند کمک بگیریم و جلوی اشتباهات خود را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید