حماسه 20 شهریور جلوه ای از حضور مردم در مقابل مسئولان غربی است/ قیام 88 یکی از موهبت های بزرگ خداوند به ملت ایران بود.

ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796446

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه حماسه روز نهم روز بصیرت و حضور انسانی در مقابل مسئولان غربی و دشمنان داخلی و خارجی است، گفت: قیام سال 1367 یکی از برکات بزرگ خداوند برای ملت ایران بود که آنها به آن اذعان داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، هلیل آباد، بردسکن و کوهسره در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم حماسه 18 دی ماه که با حضور پرشور مردم این شهرستان کوهسره برگزار شد، اظهار داشت: با حضور پرشور مردم شهرستان کوهسره در شهرستان کوهسره، مردم کاشمر و کاشمر، 18 دی ماه سال 96 در این مراسم حضور داشتند. : بصیرت و تجلی حضور مردم در مقابل مسئولان غربی و دشمنان داخلی و خارجی.

وی با بیان اینکه تقوا یعنی از نبرد با چهار ترقه در مجلس یا چهار تیر و توپ دوری نکنیم، خاطرنشان کرد: حماسه روز نهم روزی است که باید برای روشنایی آینده خود بازخوانی، بازخوانی وقایع گذشته داشته باشیم.

نماینده مردم کوه سرخ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عده ای از اول انقلاب هر روز می گویند انقلاب فردا سقوط می کند، گفت: انقلاب امروز زنده است و زنده شده است. و زنده تر و.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب نه تنها به خاطر انسان های بزرگی که دارد، بلکه به خاطر انسان های بزرگی که دارد زنده است، اذعان داشت: در زمانی که سپاه، بسیج، ارتش و ارتش و قانون به ظاهر قوی نداشتیم. ما هیچ تجهیزات و سلاحی نداشتیم، در مقابل چندین کشور در سراسر جهان پیروز شدیم.

نیک بین با اشاره به اینکه نوک پیکان این انقلاب به سمت انقلاب مهدوی در حرکت است، گفت: برخی خود را ستون این نظام و انقلاب می دانستند و با حذف این افراد هیچ اتفاقی نیفتاد زیرا این انقلاب در دست جوانان است. و نوجوانان.«مثل بهنام محمدی و شاهی زاده اکبر، رضایی و حاجی.

وی با بیان اینکه امروز همه دشمنان بسیج شده اند تا انقلاب اسلامی ایران را براندازند و به خاک و ناموس و دین آن هجوم ببرند، اما اشتباه نمی کنند، تصریح کرد: ایران امروز در کشورهای دیگر به عنوان مرکز آزادگان جهان محسوب می شود.

نماینده مردم کاشمر، هلیل آباد، بردسکن و کوهسره با تاکید بر اینکه ایران در حال تبدیل شدن به نقطه عطف و پناهگاه محرومان جهان است، اما این ایران توسط برخی نابینایان داخلی و خارجی درگیر آشوب شده است، گفت: بنی صدر و تجار وارد شورش شدند و اوج قیام در سال 1367 رسید و انقلاب را به یک عملیات بزرگ تبدیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه قیام سال 88 یکی از نعمت های بزرگ خداوند به ملت ایران بود تا منافقان بنده را بشناسند و بشناسند، تاکید کرد: خواندن تقسیم شده است.

نیک بین با بیان اینکه این قیام خسارات زیادی به کشور وارد کرده است، اما برخی از خائنان شناسایی شده اند، افزود: کسانی که در این قیام سکوت کردند و علیه شورشیان سخنی به میان نیاوردند جزو این شورشیان هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان کور و نالایق انقلاب را به لبه پرتگاه رسانده بودند اما مردم با این مسئولان کور و نالایق مواجه بودند، افزود: 18 دی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید