حماسه روز نهم، روز بیعت مجدد مردم با رهبری و ولایت/ ملت بصیر ایران در رویدادهای اخیر روح حماسه روز نهم را زنده کرده است.


ساعت: 09:46
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920693

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم آذربایجان غربی در شورای خبرگان رهبری گفت: حماسه 18 آذر سالروز بیعت مجدد مردم با رهبری و ولایت بود که مردم به صورت خودجوش در دفاع از نظام به میدان آمدند. ، ولایت، انقلاب و مبانی انقلاب و ضربه محکمی به دهان یاغیان زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله اصغر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز با اشاره به سالگرد حماسه 18 آذر گفت: در آن روز مردم به صورت خودجوش و دسته جمعی با یاغیان و فتنه گرانی که به پایه های نظام حمله کردند، مبارزه کردند. به میدان آمدند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در 18 آذر 87 مردم در دفاع از نظام، ولایت، انقلاب و مبانی انقلاب به میدان آمدند و حمایت قاطع کردند. ، مشت به دهان شورشیان و اشرار کوبید و سر به سر آنها نشستند.

وی با اشاره به اینکه حماسه 18 آذر سالروز بیعت مردم با رهبری و ولایت بود، گفت: در آن روز مردم با ولایت مداری تجدید میثاق کردند.

دیرباز تصریح کرد: مهمترین پیام حماسه 18 آذر به تمام دنیا این بود که مردم ایران همچنان از انقلابی که برای ما عزت، سربلندی، پیشرفت و توسعه به ارمغان آورد، حمایت می کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در قیام های اخیر با اینکه در معرض شدیدترین بمباران تبلیغاتی دشمنان قرار گرفتند اما به یاغیان نپیوستند و یاغی ها متوجه شدند که نمی توانند فریب دهند. مردم شریف ایران .

وی به زیرکی و شعور مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم نشان دادند که زیرک و آگاه هستند و فریب توطئه ها و تبلیغات دشمنان را نخورده اند و از عزت و پیشرفت خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید