9 دسامبر مختص سال 2008 نیست/ مردم حماسه بصیر را بارها تکرار کردند


ساعت: 13:57
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920700

دیرباز با اشاره به اینکه 18 آذر و نگاهش مختص سال 88 نیست، گفت: مردم ایران 18 آذر و شور و شوق بعثت، راهپیمایی روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین، راهپیمایی 13 آبان و انزجار را تکرار کردند. استکبار جهانی، راهپیمایی 22 بهمن و حمایت از انقلاب اسلامی و همچنین راهپیمایی های اخیر در محکومیت اغتشاشات در راستای یوم الله نهم بعثت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین اصغر دیرباز نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار 18 آذر و ده ها بیشات را گرامی داشت. قم فردا تصریح کرد: در 18 آذرماه حرکت خودجوش مردم دوراندیش و انقلابی ایران در حمایت از انقلاب خود زمانی در تاریخ ماندگار شد که عده ای به بهانه تقلب در انتخابات، اوضاع کشور را به هم ریختند. رهبری و حمایت بیگانگان، حضور مردم در 18 دی 88 این شورش را در شهرهای مختلف گرد آورد.

دیرباز ادامه داد: مردم در 18 آذر از انقلاب، عزت و سربلندی خود دفاع کردند و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند و این در صحنه های مختلف تکرار می شود.

عضو شورای خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم ایران بارها 18 آذر و حماسه بایسارت، راهپیمایی روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین، راهپیمایی 13 آبان و انزجار استکبار جهانی، 22 بهمن را تکرار کرده اند. راهپیمایی و حمایت از انقلاب اسلامی و همچنین راهپیمایی های اخیر در محکومیت اغتشاشات همگی در راستای چشم انداز 18 دی بود.

رئیس پژوهشکده حکمت و فلسفه ایران تصریح کرد: در قیام های اخیر دشمن با تمام قوا به میدان آمد و فکر می کرد مردم با آنها هستند و روی همه اقشار سرمایه گذاری کردند در حالی که مردم دست می خواندند. دشمن و با اغتشاشگرها همراهی نکردند، اگرچه آشوبگران این بار با اسلحه و اسلحه به میدان آمده بودند، اما مردم با دیدن بردباری نیروهای امنیتی و پلیس، نقشه دشمن را افشا کردند.

دیرباز عنوان داشت: در این روزها و در اغتشاشات اخیر 18 آذر در تاریخ های مختلف توسط مردم بصیر تکرار شد، یعنی مردم بسیار پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی های ویژه و خودجوش، از سطح جهانی شرکت کردند. تکبر.بیان انزجار.

وی افزود: با حمایت مردم است که جمهوری اسلامی ایران به حیات خود ادامه می دهد و قدرتمندتر می شود و به پیشرفت و توسعه ایران کمک می کند. با وجود مردم و بصیرت مردم و پشتوانه انقلاب خودشان عزت و عظمت و استقلال و آزادی می آید و دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام می کند.

یکی از اعضای شورای خبرگان رهبری تاکید کرد: 18 دی روز بصیرت مردم و پیروی از صراط مستقیم انقلاب است و شاهد بوده ایم که این انقلاب نه تنها در کشور ما قوت گرفت بلکه توانست محور مقاومت باشد. در منطقه که باعث احترام بیشتر اسلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید