نامزدی جایزه بهترین مربی سال مختص من نیست / تمام تمرکز ما روی مسابقات آینده است

ساعت: 22:10
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782460

خوشحالم که مورد توجه جهانیان قرار گرفتیم که با هم کار می کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید خوشحالم که کار مشترک ما توجه جهانیان را به خود جلب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ گفت: افتخار می کنم که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نامزد دریافت جایزه بهترین مربی سال شدم. البته این نامزدی مختص من نیست، اما خدا را شکر متعلق به همه ما، تیم ملی ایران، همه بازیکنانم، کادر فنی و فدراسیون فوتبال است.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که کاری که همه با هم انجام داده ایم در همه جای دنیا مورد قدردانی قرار می گیرد و از این بابت خدا را شکر می کنم و البته این باعث می شود که از این به بعد مسئولیت سنگین تری را بر عهده بگیریم. من هم بسیار افتخار می کنم که بازیکنان ما به عنوان بهترین بازیکنان انتخاب شدند.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: البته چنین اخباری بسیار شیرین است، اما فرصتی برای شادی بیشتر نداریم چرا که اکنون تمام تمرکز ما روی مسابقات آینده است. فقط می خواهم از این فرصت استفاده کرده و از نهادها و ارگان های بالاتر به کمک فدراسیون بیایند تا با تساوی بیشتر بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم چرا که ما شایسته آن هستیم. تمام تلاش ما در این مسیر است تا نماینده شایسته ای برای مردم و کشور ایران باشیم و از صمیم قلب امیدوارم دیگران نیز در این مسیر به کمک ما بیایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید