بازیگر سریال Mixed Game برای Legacy و Ted Lasso برنده جایزه امی/بیشترین نامزدی جایزه امی شد.


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897128

در هفتاد و چهارمین دوره جوایز امی، «بازی مختلط» و «جایگزین» در بخش سریال‌های درام و «کلامبه‌مزدها» و «تد لاسو» و «ابوت المنتری» در بخش کمدی خوش درخشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، هفتاد و چهارمین دوره جوایز پرایم تایم امی صبح امروز به مدت 3 ساعت در ایران برگزار شد تا بهترین برنامه های تلویزیونی را به نمایش بگذارد. در حالی که سریال های امسال «میراث» و «تد لاسو» با 25 و 20 نامزدی بیشترین شانس را برای دریافت جوایز داشتند، جوایز مهمی را نیز از آن خود کردند.

در مراسم امسال «بازی مختلط» و «جایگزین» در بخش سریال نمایشی و «کلامبه‌مزدها» و «تد لاسو» و «ابات المانتری» در بخش کمدی خوش درخشیدند.

«تد لاسو» برای دومین سال متوالی جایزه بهترین سریال کمدی و «میراث» بهترین سریال درام را دریافت کردند. نیلوفر سفید همچنین برنده بهترین سریال کوتاه شد.

در این مراسم، لی جونگ جائه، بازیگر «بازی مرکب» نتفلیکس، اولین بازیگر مرد آسیایی شد که جایزه امی را برای سریال درام برجسته دریافت کرد. او چهارمین بازیگر آسیایی است که جایزه امی را دریافت می کند. زندایا همچنین برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام برای بازی در سریال سرکوشی شد و به جوانترین دریافت کننده دو جایزه امی بازیگری و اولین بازیگر سیاهپوستی تبدیل شد که برنده جایزه امی برای بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام شد.

جین اسمارت برای «حقوق و دستمزد» برنده جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی شد و جیسون سودیکیس برای «تد لاسو» برنده جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی شد.

مایکل کیتون برای بازی در سریال Dupsick جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال کوتاه را دریافت کرد و آماندا سیفرید برای فیلم Rejected برنده جایزه شد.

متیو مک فادن برای «میراث» و جولیا گارنر برای «اوزرک» در نقش مکمل مرد در بخش سریال‌های درام برنده شدند. جولیا گارنر با این جایزه سومین جایزه امی را در دوران حرفه ای خود دریافت کرد.

برت گلدشتاین در نقش مکمل مرد در رده سریال‌های کمدی، برای تد لاسو و شریل لی رالف برای بازی در سریال Abbott Elementary برنده شد. رالف دومین بازیگر آفریقایی-آمریکایی است که برای نقش مکمل در یک سریال کمدی برنده جایزه امی شده است.

هوانگ دونگ هیوک همچنین اولین کارگردان آسیایی بود که برای «بازی مرکب» برنده جایزه بهترین کارگردانی سریال درام شد.

مراسم اهدای جوایز Creative Emmy هفته گذشته برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید