پیش بینی سود Netflix 891 میلیون دلار برای Composite Game

زمان: 12:59
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776810

اعتقاد بر این است که سریال کره ای “Composite Game” ممکن است به زودی سود زیادی را برای Netflix به ارمغان بیاورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی ، مجموعه نمایشی کره ای Composite Game ، که به سرعت به بزرگترین نمایش در تاریخ Netflix تبدیل شد ، به زودی می تواند با توجه به رتبه بندی داخلی خود ، سود هنگفتی را برای این شرکت به ارمغان آورد.

نتفلیکس 21.4 میلیون دلار برای ساخت این مجموعه 9 قسمتی هزینه کرد که چهار هفته پیش پخش شد. برآورد رسانه های فاش شده از این شرکت نشان می دهد که Netflix تخمین می زند که 40 برابر سود 891 میلیون دلار در این مجموعه را به دست می آورد.

نتفلیکس روز جمعه یکی از کارکنان خود را به دلیل بارگیری و به اشتراک گذاری داده های داخلی شرکت اخراج کرد که برخلاف سیاست آن است. داده ها مربوط به “بازی کامپوزیت” جدید و کمدی دیو چاپل بود.

گفته می شود یکی از دلایلی که کارمند نتفلیکس داده ها را فاش کرده است می خواسته چهره شرکت را خدشه دار کند ، زیرا نتفلیکس 24.1 میلیون دلار دیگر برای نمازخانه تظاهرات پرداخت کرده است.

داده های منتشر شده نشان می دهد که در 23 روز اول پس از پخش “بازی ترکیبی” در 17 سپتامبر ، 132 میلیون خانوار حداقل دو دقیقه این سریال را تماشا کردند. حدود 89 درصد از مخاطبان حداقل 75 دقیقه تماشا کردند که معادل بیش از یک قسمت است و 66 درصد یا 87 میلیون خانوار کل سریال را تماشا کردند.

در کل ، کاربران Netflix در آن 23 روز بیش از 1.4 میلیارد ساعت را صرف تماشای “بازی ترکیبی” کرده اند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید