دیوید فینچر این سریال را با همکاری Netflix مستند کرده است

زمان: 16:35
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776294

در کمال تعجب اعلام شد که کارگردان مشهور فیلم برای شبکه نتفلیکس یک سری مستند درباره سینما خواهد ساخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی ، دیوید فینچر با Netflix در “دیدن” ، مجموعه مستندی جدید به افتخار سینما همکاری می کند. نتفلیکس در توییتی از تماشاگران فیلم نوشت: “فردا خبرهای خاصی برای دیوید فینچر وجود دارد …”

با این حال ، این خبر خاصی برای دنباله فیلم “منک” نبود ، اما گزارش شد که فینچر تهیه کننده اجرایی “چشم انداز” با دیوید پریور ، کارگردان “مرد خالی” است.

درو مک واین ، نویسنده مشترک پروژه ، می نویسد که این مجموعه یادداشت های 10 تا 30 دقیقه ای در مورد چیزی است که ما را مجذوب یا ناراحت می کند و به رابطه ما با فیلم ها مربوط می شود.

“چشم انداز” در 13 نوامبر در موسسه فیلم آمریکا در لس آنجلس نمایش داده می شود و در تاریخ نامعلومی در Netflix در دسترس خواهد بود.

فینچر یک کارگردان ثابت برای فیلم هایی مانند باشگاه بوکس ، زودیاک ، شبکه اجتماعی و برخی از موزیک ویدیوهای محبوب است. او به تازگی یک همکاری چهار ساله با نتفلیکس امضا کرده و پیش از این با شبکه های House of Cards و Mind Hunter همکاری کرده است. پیشتر گزارش شده بود که فینچر «قاتل» را برای نتفلیکس کارگردانی می کند ، درامی با بازی مایکل فاسبندر.

برخی از کارگردانان برجسته از نتفلیکس و روشهای غیر استاندارد پخش فیلمها انتقاد کرده اند ، اما فینچر می گوید از آزادی عملی او در کار با این سریال قدردانی می کند.

فینچر اخیراً در مورد همکاری با نتفلیکس برای ساختن مونک گفت که او هرگز از همکاری با نتفلیکس در این فیلم خوشحال نبوده است زیرا می داند که فیلمش جایی برای بازی دارد و شما مجبور نیستید آنها را در دراز مدت به نمایش بگذارید. تابستان یا زمستان بدبخت به

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید