تهیه کننده مستند «کودک کشی»: ارشاد می گوید برای حمایت از خانواده بابک هرمدین مجوز ساخت مستند نمی دهد.

تهیه کننده مستند

روز جدید : سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما می گوید: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل مشکل مستندسازی و حفظ آبروی خانواده زنده یاد بابک هرمدین به ما اعلام کرده است که این پروژه را توسعه ندهیم بنابراین منتظر نشستی با مدیران سینمایی هستیم. برای یافتن علت اصلی بیایید در مورد آن بپرسیم.

سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما با اشاره به آخرین تحولات پروژه های خود گفت: اخیرا برای فیلم خانه شیشه ای به کارگردانی امیر پورکیان درخواست پروانه ساخت دادیم و باید دید پروانه ساخت آن چه زمانی منتشر می شود. اکران این فیلم اکران می شود تا بتوانیم برای اکران آن برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فیلم به موضوع خاص موسیقی زیرزمینی می پردازد، می تواند در عرصه اکران نیز موفق باشد.

این فیلمساز در بخشی دیگر از سخنان خود به پروژه مستند «قتل بچه ها» اشاره کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر وزارت فرهنگ و ارشاد برای ادامه ساخت این پروژه همکاری نامه ای صادر نمی کند. صادر شده.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما اعلام می کند به دلیل مشکل مستندسازی و حفظ آبروی خانواده زنده یاد بابک خرمدین، این پروژه را توسعه ندهیم، بنابراین منتظر نشستی با مدیران سینمایی هستیم تا دلیل اصلی آن مشخص شود. برای این درخواست

این کارگردان در پاسخ به سوالی که قبلا گفته بودید موضوع قتل بابک هرمدین موضوع اصلی این مستند نبوده است، گفت: البته مستند «قتل بچه ها» ارتباط مستقیمی با این پرونده ندارد، اما برای متأسفانه وزارت ارشاد نمی پذیرد که در این پروژه به موضوع قتل کودکان در کشور اشاره شود و تصور نمی کند که موضوع قتل بابک خرمدین به تصویر کشیده شود.

سیدزاده در پایان گفت: بابک هرمدین یکی از قربانیان آمار کودک کشی در کشور است، تاکید می کنم تا امروز حدود 30 درصد از پروژه «کودک کشی» جلوی دوربین رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید