آیا رئیس واقعا دلیل گرانی ها را می داند و نمی گوید یا تیم اقتصادی اش به او اطلاع نمی دهد؟

آیا رئیس واقعا دلیل گرانی ها را می داند و نمی گوید یا تیم اقتصادی اش به او اطلاع نمی دهد؟

روز جدید : کیهان یکی از پست های شبکه حزب اتحاد ملت را منتشر کرد.

در این مقاله آمده است:

*پشت صحنه تحریم ها بحث تحریم است اما از آنجایی که آقای رئیسی قبلا گفته بود تحریم ها هیچ تاثیری بر مدیریت کشور ندارد و در واقع شرایط اقتصادی قبلی را به گردن دولت قبل انداخته است، حالا نمی تواند بگوید تحریم ها ناراحت کننده است. وضعیت اقتصادی و الان عنوان عوض شده، تبدیل به فرار آقای رئیسی شده است. در غیر این صورت، قوانین اقتصادی روشن و واضح است که مشکل از کجاست و می توان فهمید که چرا یک کالا گران می شود و چرا تورم بالا می رود.

قطعا تیم اقتصادی دولت که همگی از نظر فکری به آقای رئیسی نزدیک هستند دلیل افزایش قیمت ها را می دانند. حالا آقای رئیسی یا از تیم اقتصادی خود دلایل را پرسیده و می‌داند، اما نمی‌گوید این یک پیش‌بینی است یا واقعاً نمی‌دانم و کسی به او نگفته که جهل جرم نیست و او گفته است. بدون تخصص اقتصادی، اما اگر چنین است، باید از خود بپرسیم که دقیقاً نقش تیم اقتصادی او چیست؟

* آقای رئیسی چه دلیل افزایش را بداند و چه نداند، شرایط فعلی نشان می دهد که تیم اقتصادی ایشان کارآمد نیست. اگر این افراد می توانستند کاری انجام دهند، حداقل در این هفته شاهد انجام کاری در یک حوزه بودیم.

*دولت هم اکنون به جایی رسیده است که برخی پیشنهاد می کنند آقای رئیسی تیم اقتصادی خود را تغییر دهد یا کابینه دیگری را انجام دهد. واقعیت این است که دولت از بحران حاکمیتی رنج می برد و این کاملا محسوس است.

دیدگاهتان را بنویسید