کمپین مهربانی با تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت/ 750 دانش آموز سبزواری برای تهیه لوازم التحریر نیازمند حمایت هستند.


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900425

ارائه مطالب نوشتاری و نیازهای آموزشی به کودکان و دانش آموزان بی بضاعت را می توان تمرینی مهربان برای کسانی که به آینده علمی کشور امیدوارند و برای همه استعدادهای بالقوه ارزش قائل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; آغاز سال تحصیلی و شروع مدرسه همواره با شور و هیجان خرید لوازم التحریر جدید در بین دانش آموزان و خانواده ها همراه است.

این روزهای دلپذیر می تواند خاطرات شیرین دوران دبستان را در دل پدران و مادران نیز زنده کند و عطر دلنشین عشق و مهربانی را برای آنان نیز به ارمغان بیاورد.

اگرچه این خاطرات برای همه شیرین و خاطره انگیز است، اما نباید کودکان و دانش آموزانی را که از این نعمت محروم هستند و نیازمند توجه ویژه مردم و نهادهایی هستند که باید به یاری آنها بشتابند، فراموش کرد.


۷۵۰ دانش آموز سبزواری نیازمند لوازم التحریر هستند

محمد داورزنی، مدیر کمیته امداد سبزوار در گفت و گو با صبح توس; وی با اشاره به بازگشایی مدارس، تهیه لوازم و نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت ضروری است، افزود: از این تعداد 2500 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار هستند و هزار و 750 نفر از آنها بسته های لوازم التحریر دریافت کرده اند. در قالب طرح تمبر آموزشی.

وی تصریح کرد: سال گذشته 2500 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مبلغ 2.8 میلیارد ریال با کمک خیرین و مراکز خیریه کمیته امداد امام خمینی (ره) بورسیه شدند.

داونز با اشاره به برگزاری جشنواره عاطفه ها در بازگشایی مدارس و دعوت از خیرین برای کمک به دانش آموزان محروم گفت: مردم این شهرستان در سال گذشته 6 میلیارد و 500 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند در قالب جشنواره عاطفه ها کمک کرده اند. .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: مراسم جشن عشق همه ساله از پنجم شهریور تا 20 مهرماه به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه مواد آموزشی برای دانش آموزان نیازمند سراسر کشور برگزار می شود.

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین کمک‌ها برای آینده کشور، تهیه کتیبه برای مستضعفان دانست، زیرا در صورت عدم رسیدگی به این مشکل و حل نشدن آن، کودک از یادگیری بازمی‌ماند و این امر منجر به شکوفا نشدن استعداد و شکوفایی آن می‌شود. آینده ای که باید ویران شود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید