2200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781799

سرهنگ قاسمی گفت: 2200 بسته لوازم التحریر و 100 گوشی و تبلت بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ صادق قاسمی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه در شهر بورو گفت: 13 آبان یادآور سه واقعه از زمان تبعید امام خمینی (ره)، شهادت 56 دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست. چند ماه پس از وقایع 5 آبان 57، «ایران اسلامی پیروز شد.

وی افزود: یک سال پس از شهادت دانشجویان، در آبان 58، دانشجویان دیدند که سفارت آمریکا محل توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران است. پس به سفارت رفتند و در نهایت سفارت را تحویل گرفتند. من (ره) اسمش را انقلاب دوم گذاشته ام.

مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد بیان کرد: این سه رویداد نقطه مشترکی به نام استکبارستیزی دارد که 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

قاسمی بیان کرد: با شکل گیری انقلاب یکی از عجایب انقلاب اسلامی در ایران تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) است و بسیج دانشجویی پس از آن تشکیل می شود و اگر بخواهیم بسیج دانشجویی فعلی را درک کنیم. دفاع مقدس را در نظر بگیرید.

وی گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی 550 هزار دانش آموز به جبهه ها اعزام شده اند و 36 هزار دانش آموز در سراسر کشور جان باخته اند، 2 هزار و 500 دانش آموز به اسارت درآمده اند و 3 هزار دانش آموز موفق به کسب عنوان جانباز شده اند.

مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد با بیان اینکه آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی محور تحول است، گفت: نقش دانش آموزی را در جنگ سخت می بینیم و امروز بسیج دانش آموزی در جنگ نرم و با برنامه های اجرا شده در جنگ نرم حضور دارد. مدارس مرکز نشر معارف اسلامی است و قلعه ای در مدارس ایجاد شده است.

سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: با افزایش تعامل بین بسیج، سپاه و آموزش و پرورش شاهد اتفاقات فرهنگی خواهیم بود به طوری که انواع و اقسام جنجال ها و رقابت های فرهنگی و سیاسی در فضای مجازی صورت می گیرد و بیش از 10 هزار نفر در جدیدترین رسوایی ها شرکت کرده اند. “

وی تصریح کرد: طرح شهید بهنام محمدی در 14 مدرسه در حال اجراست و آخرین برنامه فرهنگی را اجرا می کند دانش آموزان محروم را توزیع کنید.

سرهنگ قاسمی گفت: از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی برنامه علمی است که در برگزاری لیگ دائمی علم در بورژوا در سال جاری موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ علمی کشور شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید