توزیع هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان یزد


ساعت: 23:27
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898891

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر خبر داد؛

قطبی از مسئولان بسیج دانش آموزی ارتش الغدیر گفت: هزار بسته لوازم التحریر اسلامی ایرانی به نمایندگی از هزار دانش آموز شهید بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین قطبی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر با کمک خیرین 1000 بسته بسته بندی ایرانی اسلامی تهیه کرد، گفت: لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند دانش آموزان نیازمند این روزها به لوازم التحریر مناسب، کیف، لوازم التحریر، دفتر، خودکار، مداد رنگی، تراش و پاک کن و … توسط ایرانیان اسلامی تهیه می شود که به داد دانش آموزان نیازمند می رسند.

وی با بیان اینکه ارزش مالی هر یک از این بسته ها حدود 5 میلیون ریال است، تصریح کرد: سازمان بسیج دانش آموزی همواره همراه و یاور آموزش و پرورش در عرصه های مختلف بوده و در این ارتباط با تشکیل گروه های جهادی از ابتدای سال 96 تابستان در زمینه زیباسازی و مرمت مدارس با اجرای مانورهای دینی به حمایت از دانش آموزان محروم استان می پردازد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر یزد گفت: در ادامه این طرح که با عنوان همکلاسی مهربان برگزار شد تا پایان هفته دفاع مقدس حدود 5000 بسته اضافه لوازم التحریر عرضه می شود. با کمک خیرین بین دانش آموزان حوزه توزیع شد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید