توزیع لوازم التحریر ایرانی بین دانش آموزان نیازمند شهر بوشهر


ساعت: 21:13
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896272

حسین معینی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، کمپین مهربان سه برای ارائه لوازم التحریر، پوشاک، کفش و هزینه ثبت نام کتب ایرانی و اسلامی به دانش آموزان نیازمند راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس، حسین معینی از آغاز توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند عصر امروز خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید از همکلاسی مهربان 3 بازدید می شود تا لوازم التحریر، پوشاک، کفش و شهریه ایرانی و اسلامی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. ثبت نام کتاب های درسی مدارس برای دانش آموزان نیازمند راه اندازی شد.

معینی با بیان اینکه توزیع 2000 بسته لوازم التحریر ایرانی با همکاری بسیج سازندگی و حوزه های بسیج دانش آموزی استان بوشهر در بین دانش آموزان نیازمند انجام شد، گفت: حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی سراسر استان بوشهر آماده دریافت لوازم التحریر و کمک های مومنانه هستند. از مردم روستا در روزهای آینده. دانش آموزان نیازمند هستند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با قدردانی از مشارکت خیرین در کمپین همکلاسی های مهربان 3 اظهار داشت: با توجه به تداوم این کمپین و اهمیت کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه 3. در سال تحصیلی جدید از خیرین و نوع دوستان استان دعوت می شود به دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر، کیف و کفش اهدا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید