دعوت وزیر آموزش و پرورش از مردم برای تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902863

وزیر آموزش و پرورش برای کمک به دانش آموزان فقیر از مردم دعوت کرده است که به کمپین “همه حضور دارند” بپیوندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل کمپین «همه حضور دارند» با هدف کمک های مردمی به دانش آموزان محروم، گفت: این کمپین مربوط به فعالیت دانش آموزان و همه نهادها و علاقمندان است. به کمک دانش آموزان مناطق محروم و عشایری که علاقه مند شدند، تشکیل شد.

وی با بیان اینکه فاز اول این کمپین تامین لوازم التحریر برای دانش آموزانی است که به دلیل کمبود لوازم التحریر ممکن است از تحصیل بازمانند متمرکز شود و ادامه داد: این آغاز مراحل بعدی است. یکی از اقداماتی که در راستای عدالت آموزشی می توان به آن اشاره کرد بحث غذای مدرسه، پوشش دانش آموزی و حتی کتاب های درسی است که دوستان شروع کردند و با اقبال مواجه شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: به محض قطعی شدن دعوتنامه و اتمام زمان، این اقلام طی مراسمی ویژه بین دانش آموزان مناطق تعیین شده توزیع می شود.

نوری در پایان سخنان خود به دانشجویان گفت: از دانشجویانی که همیشه آرمان گرا و فعال هستند دعوت می کنم در این کمپین شرکت کنند. حضور خود را از طریق شبکه های مختلفی که دنبال می کنند به ویژه شبکه شاد اعلام کنند و این کمک را به همکلاسی ها و دانش آموزان مناطق فقیرنشین خود ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید