توزیع 465000 بسته لوازم التحریر و کمک آموزشی در مناطق کم درآمد کشور / ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان ضروری است

زمان: 17:50
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775637

باستان گفت: تا به امروز در مجموع 465 هزار بسته لوازم التحریر و کمک آموزشی در قالب یک همکلاسی مهربان توسط دانش آموزان انقلابی در مناطق محروم در سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ میتبی باستان ، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور ، ظهر امروز در مراسم اسکن “همکلاسی خوب” با توزیع 15000 بسته لوازم التحریر که با بسیج دانش آموزان در مدرسه خانواده کفلی برگزار شد ، اظهار داشت: ما باید در زندگی اجتماعی موفق باشیم. و دانش آموز پیشگام باید به خدا توکل کند.

وی افزود: در دوره تاج و اکوسیستم جدید ، با وجود این بیماری ناگوار ، عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان احساس می شود و توصیه می کنیم تلاش شود تا این مهم جبران شود. همچنین باید به عزیزانمان از نظر مادی کمک کنیم. و از نظر معنوی. “لوازم التحریر برای افراد فقیر انگلیسی همکاری برای تقویت قدرت علمی سایر دانش آموزان”.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به اینکه همه ما زیر بار معلمان هستیم ، گفت: امروز مادران دومین معلم فرزندان خود هستند و صادقانه در دوران شیوع کرونر قلب به عنوان دستیار معلمان نقش خوبی را ایفا کردند. اما باید در برنامه ریزی فرزندپروری فعال تر باشیم. وی افزود: اجازه دهید فقط به بحث های آموزشی توجه نکنیم و باید برنامه های آموزشی مانند نماز ، مراسم و مناسبت های انقلابی و اسلامی را از سوی سازمان های آموزش و پرورش و معلمان انقلابی در زمینه فضای مجازی تعریف کنیم.

وی افزود: دانش آموزان افسران جنگ نرم هستند و ما نباید اجازه دهیم قلب ، ذهن و روح دانش آموزان آسیب ببیند تا به اوج پیشرفت برسند ، بنابراین ما باید سواد رسانه ای را برای مقابله با تاکتیک های دشمن در این زمینه ارتقا دهیم.

باستان گفت: حرکت مهربانانه در کلاس درس از تیرماه امسال برای ارسال خطوط ایرانی و اسلامی در سراسر کشور آغاز شد و امروز پایان این همایش ملی در مشهد انجام شد. این امر در سراسر کشور از دانش آموزان انقلابی به مناطق محروم گسترش یافته است ، بنابراین امروزه دانش آموزان در حل بخشی از سیستم مدرسه فعال شده اند.

وی افزود: با اجرای این اسکن ، کل مدرسه فعال می شود و بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار ، فعال شدن ستون های مدرسه در این زمینه است و مهم این است که خود دانش آموز در مرکز اسکن باشد. “

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: برخی از مردم می خواهند دانش آموزان را کمتر م effectiveثر و ناامید کنند ، در حالی که هرجا دانش آموزان با روحیه انقلابی و جهادی به سر کار می آیند ، نقشی ایفا می کنند ، بنابراین باید به دانش آموزان نقش داد.

وی با اشاره به اینکه شهید لندی سرباز مدرسه حاج قاسم سلیمانی بود ، افزود: پذیرش مسئولیت با علم. “آموزنده است که این امر محقق شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید