خیرین باید برای تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تلاش کنند


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895547

لوکمان قربانی گفت: در شرایط فعلی امکان تهیه لوام تحریر حتی از نوع معمولی آن برای دانش آموزان ضعیف وجود ندارد و موظف هستیم در تهیه آن کمک کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ لوکمان قربانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه گفت: در شرایط فعلی امکان تهیه لوم تحریر حتی از نوع معمولی آن برای دانش آموزان کم بضاعت وجود ندارد و موظف هستیم در تهیه آن کمک کنیم. “

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: معلمان محترمی که همواره در جهت زدودن جهل و ظلمت کوشیده اند و مشکلات دانش آموزان و خانواده های آنان بیش از دیگران بر آنان محسوس است، باید در کمک به دانش آموزان محروم پیشگام باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه گفت: در نظام جمهوری اسلامی که اکثر هموطنان ما خیرین جامعه هستند، انصاف نیست که دانش آموزان ما به دلیل شهریه تحصیل را ترک کنند.

قربانی ضمن قدردانی از رهبری آموزش و پرورش و مربیان طرح های تابستانی افزود: در طرح های تابستانی کار خوبی انجام شد که قابل تحسین و جای تشکر دارد.

وی با اشاره به لزوم انجام واکسیناسیون در مدارس گفت: سلامت معلم یا دانش آموز ضامن سلامت دیگران است و بنابراین واکسیناسیون در این مدت باید در مدارس انجام شود.

شهردار مراوه تپه یادآور شد: برای اجرای قانون مدرسه سازی باید مصوبه مناطق مدرسه سازی اخذ شود.

قربانی گفت: مدارس روستاهای کزل اتک و کورک بازگشایی می شود.

مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه نیز در جریان ارائه گزارش پیشرفت کار انجام شده در طرح های تابستانی، نیاز مدارس و زمان برگزاری کلاس ها در رشته های مختلف را اعلام کرد.

محمدرضا حاجیلی دوجی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در سطح شهرستان اندیشیده شده است.

در ادامه این جلسه فرمانده جوان بسیج سپاه شهرستان مراوه تپه از آمادگی این نهاد برای ساخت سرویس چند مدرسه خبر داد.

یاشار سیوکی، رئیس بخشداری گلیداغ نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی منطقه خود ارائه کرد.

اسدالله اسکندری در این جلسه از آمادگی کمیته همیاری امام خمینی (ره) شهرستان مراوه تپه برای برگزاری آیین شور عاطفه برای جمع آوری لوازم التحریر و سایر کمک های مردمی به دانش آموزان خبر داد.

در ادامه این جلسه خوجملی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس گزارشی از روند واکسیناسیون و لزوم انجام بقیه امور در مدارس ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید