هیئت داوران در بخش «سینمای مستند» جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند


ساعت: 15:30
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881173

دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند 3 هیئت داوران را در بخش «سینمای مستند» این جشنواره معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند، با اعلام دبیرخانه این جشنواره، مرتضی سرهنگ، سیدعلی میرفتاح و مهدی عرفاتی به عنوان داوران بخش مستند ششمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.

«مستند» بخش ویژه جشنواره تلویزیونی مستند است و پذیرای گزارش های مستند خبرنگاران، خبرنگاران و فعالان رسانه ای است. علاقه مندان به شرکت در این بخش، گزارش های منتشر شده خود را از ابتدای سال 1398 تا پایان مهلت ثبت نام جشنواره در قالب فایل word به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

این گزارش های مطبوعاتی باید در 3 قالب تحقیقی، روایی و خبری با محوریت موضوعات اجتماعی از جمله محیط زیست، حفاظت و مقاومت مقدس، آسیب های تصادفی، سبک زندگی، آداب و رسوم، حقوق شهروندی، مسائل شهری، سیاسی، ورزشی و … باشد. همچنین مقاله ارسالی نباید کمتر از 700 و بیش از 2500 کلمه باشد.

مرتضی سرهنگ یکی از نویسندگان مطرح کشورمان است که سابقه فعالیت در عرصه مطبوعات را دارد. آفرینش و فعالیت در دفتر ادبیات و هنر مقاومت در عرصه هنر، کار بر روی خاطرات اسرای عراقی و سردبیر هفته نامه کمان با انتشار 200 شماره در 8 سال او را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد. نویسندگان شناخته شده کشورمان

سیدعلی میرفته روزنامه نگار و نویسنده است. او در مجله سوره به سردبیری مرتضی آوینی می نوشت و از سال 1374 تا 1381 سردبیری این مجله را بر عهده داشت و از سال 1376 هفته نامه مهر را منتشر می کرد و در کارنامه کاری خود سردبیری روزنامه روزرگ، هفته نامه نگاه و نیز بود. روزنامه اعتماد

مهدی عرفاتی یکی از چهره های باسابقه و شناخته شده در عرصه رسانه و مطبوعات است. وی هم اکنون رئیس خبرگزاری ایسنا است و پیش از این دبیر شورای اطلاع رسانی دولت بود. عرفاتی همچنین سابقه مدیریت و سردبیری روزنامه جام جم، معاونت خبرنگار روزنامه فرهیختگان و سردبیری خبرگزاری های نسیم و دانشجو را نیز در کارنامه خود دارد.

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان بخش‌های فیلم مستند، عکاسی مستند و مستند نویسی آغاز به کار کرده و به دبیری محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما در شهریور ماه 1300 برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 تیرماه خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.festdoctv.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید