جایزه امی به یک بازیگر فقید اهدا شد


ساعت: 16:18
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895092

یک سال بعد، چادویک بوزمن برای صداپیشگی در فیلم Black Panther برنده جایزه امی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش Variety، در جوایز Creative Emmy 2022، Chadwick Boseman برای صداپیشگی در انیمیشن با جایزه امی تجلیل شد.

آکادمی تلویزیون آمریکا که جایزه امی را برای صدایش به عنوان «تی چالا» در مجموعه انیمیشن «چه می‌شد اگر؟ … از دیزنی پلاس و مارول» اهدا می‌کند، جایزه بهترین صدای سریال را به این بازیگر اهدا کرد.

این برنامه تقریبا یک سال پس از مرگ بوزمن پخش شد.

بوزمن که در آگوست 2020 در سن 43 سالگی بر اثر سرطان درگذشت، با بازی در پلنگ سیاه مارول میراثی ماندگار از خود به جای گذاشت. قسمت دوم این فیلم با نام «Black Panther: Wakanda Forever» آبان ماه امسال در سینماها اکران می شود.

پلنگ سیاه اولین فیلم ابرقهرمانی بود که نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم شد و برنده 3 جایزه اسکار برای بهترین تولید، طراحی صحنه و لباس و موسیقی متن شد.

جسیکا والتر بازیگر فقید نیز نامزد این بخش در جوایز امی بود که برای صداپیشگی در سریال انیمیشن کمان نامزد شد. جولی اندروز، جفری رایت، استنلی توچی، موری آبراهام و مایا رودولف دیگر نامزدهای این بخش بودند.

در مراسم اهدای جوایز امی امسال که صبح امروز (دیشب به وقت محلی ایالات متحده آمریکا) برگزار شد، باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده جایزه امی را برای روایت برای مجموعه مستند پارک های ملی بزرگ ما دریافت کرد. ادل یکی از برندگان خلاق دیگر در این فیلم بود. امی

دیدگاهتان را بنویسید