ادی ردمین نامزد جایزه اولیویه / جایزه بهترین اجرای بریتانیا شده است


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814192

ادی ردمین، جسی باکلی و اما کورین نامزد دریافت جایزه اولیویه بریتانیا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، جوایز اولیویه، معتبرترین جایزه تئاتر و هنرهای نمایشی بریتانیا، نامزدهای خود را برای سال 2022 اعلام کرد.

هم ادی ردمین و هم جسی باکلی برای «کلوپ شبانه آشپزخانه» نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شدند و کورین برای بازی در «آنا ایکس» ساخته هارولد پینتر نامزد «تاج» شد.

بالاترین نامزدی امسال «شب در باشگاه کلاب» بود که در 11 رشته نامزد شد. این نمایشنامه که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، بازسازی فیلم موزیکال 1966 است. کارگردان نمایش، ربکا فرکنال، و لیزا سادووی و الیوت لوی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شدند.

«زندگی یک پا» به کارگردانی لولیتا چاکرابارتی که اقتباسی از رمان معروفی به همین نام است نیز 9 نامزدی دریافت کرد و «همه چیز می رود» با استون فاستر و رابرت لیندزی در نقش های اصلی برابری کرد.

نمایش «یخ زده» بر اساس انیمیشن معروف «یخ زده» نیز موفق به کسب ۴ نامزدی شد.

جوایز نامزدهای نامزدی را پس از دو سال سخت در وست اند لندن به دلیل اپیدمی کراون و تعطیلی ها و تأخیرهای پی در پی در سال جاری معرفی کرد.

برندگان و جوایز اولیویه توسط انجمن تئاتر لندن در 10 آوریل در رویال آلبرت هال لندن به میزبانی کمدین جیسون منفورد اهدا خواهد شد.

جوایز اولیویه به بهترین بازیگران در 26 رشته اهدا می شود. در هر بخش 3 یا 4 نامزد انتخاب شده است.

این جایزه که معادل جایزه تونی در آمریکا و جایزه مولیر در فرانسه است و به افتخار بهترین هنرهای نمایشی بریتانیا از سال 1976 اهدا می شود، در سال 1984 به افتخار سر لارنس اولیویه تغییر نام داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید