ادای احترام به ادی ردمین در جشنواره زوریخ


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895850

ادی ردمین، بازیگر برنده اسکار، جایزه چشم طلایی هجدهمین جشنواره فیلم زوریخ را دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، ادی ردمین، بازیگر برنده اسکار، جایزه چشم طلایی هجدهمین جشنواره فیلم زوریخ را دریافت کرد.

این جایزه در 25 سپتامبر، قبل از اکران اروپایی فیلم پرستار خوب توبیاس لیندهولم به او اهدا خواهد شد. ردمین در این فیلم نقش پرستاری را بازی می کند که تهدیدی مهلک برای بیمارانش به شمار می رود. او همچنین در یک استاد کلاس جشنواره شرکت کرد.

جشنواره زوریخ از ردمین به عنوان یکی از بازیگران برجسته نسل خود نام برد که تقریباً همه او را با نام نیوت اسکامندر از سری فیلم های فانتزی جانوران شگفت انگیز می شناسند. جامعه هنری همچنین او را از درام های چالش برانگیزتری مانند «محاکمه شیکاگو 7» و «تئوری همه چیز» به یاد می آورد. او در سال ۲۰۱۴ جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای ایفای نقش استیون هاوکینگ در فیلم دوم دریافت کرد.

مدیر هنری جشنواره زوریخ ردمین را یکی از همه کاره ترین بازیگران سینمای معاصر نام برد و افزود: او با عمق کمیاب انسانی شخصیت هایی که به تصویر می کشد مخاطب و تصویر را مجذوب خود می کند. در سال 2007، ردمین به همراه جولیان مور در فیلم “Wild Dignity” دیده شد که برای افتتاحیه در زوریخ انتخاب شد. در آن زمان او تازه وارد دنیای سینما بود و اکنون به عنوان بازیگر برنده اسکار شناخته می شود.

در The Good Nurse، ردمین در نقش چارلز کانن ظاهر می شود، پرستاری که به فرشته مرگ معروف می شود. هنگامی که او وارد بخش مراقبت های ویژه بیمارستان می شود، به عنوان یک پرستار دلسوز و دلسوز شناخته می شود، اما وقوع چندین مرگ مرموز او را به مظنون اصلی تبدیل می کند.

این فیلم بر اساس وقایع واقعی ساخته شده و به کارگردانی لیندهولم نامزد اسکار ساخته شده است. کریستی ویلسون-کرنز، فیلمنامه نویس نامزد جایزه اسکار، فیلمنامه این فیلم را نوشته است. جسیکا چستین بازیگر برنده اسکار یکی دیگر از بازیگران این فیلم است.

بازی در «دختر دانمارکی»، «هفته ای که با مرلین گذراندم» و موزیکال «بیچارگان» از دیگر تجربیات سینمایی ادی ردمین هستند.

این بازیگر اکنون 40 ساله در زمانی که بسیار جوان بود روی صحنه رفت و در نقش اولیور سم مندز در وست اند لندن بازی کرد. او به سرعت وارد سینما شد و کار خود را با فیلم هایی چون «الیزابت اول» با بازی هلن میرن و جرمی آیرونز در سال 2005 و «چوپان خوب» با رابرت دنیرو در سال 2006 آغاز کرد.

ردمین از سال 2009 تا 2010 در تولیدات «قرمز» و «ریچارد دوم» از سال 2011 تا 2012 روی صحنه بود و برای «قرمز» جایزه تونی بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

پیش از او آیریس بوربن، کریستن استوارت، جیک جیلنهال، جان مالکوویچ، هلن هانت و اولیویا کولمن این جایزه را دریافت کردند.

هجدهمین دوره جشنواره فیلم زوریخ از 22 سپتامبر تا 2 اکتبر (31 سپتامبر تا 10 اکتبر) برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید