ادای احترام باورنکردنی ستاره استقلال به باخت بزرگش

ادای احترام باورنکردنی ستاره استقلال به باخت بزرگش

استقلال در دیداری حساس مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافت و به لطف برتری پرسپولیس مقابل گل گهر بار دیگر صدر جدول به جمع سرخ ها رسید. مهدی مهدی پور هافبک “آبی ها” معتقد است در بازی با مس قضاوت کاملا به ضرر آنها بوده و پنالتی 100 درصدی برای استقلال محقق نشد. با مهدی درباره وضعیت او، استقلال و البته اتفاقات بازی با مس رفسنجان گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

از مس رفسنجان شروع کنیم. دو نقطه حساس را در خانه از دست دادی.

بله، متاسفانه این اتفاق افتاد و نتوانستیم مقابل مس نتیجه بگیریم. واقعاً مایه شرمساری است که در تهران دو امتیاز از دست دادیم. شرم بر هواداران استقلال و باید هر چه زودتر دور هم جمع شویم و در مسابقات آینده پیروز شویم.

بسیاری از هواداران و البته پیشکسوتان احساس می کنند استقلال در بازی با مس رفسنجان عملکرد خوبی نداشت. به نظر شما دلیل آن چیست؟

من هم قبول دارم که خوب نبودیم. انتظارات از تیم ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بالاست و هواداران حق دارند از عملکرد ما در چند بازی اخیر ناراضی باشند. قبل از تعطیلات در فرم بسیار خوبی بودیم اما تعلیق طولانی لیگ باعث شد از شرایط ایده آل فاصله بگیریم. به نظر من تیم ما بعد از تعطیلات لیگ و در 3 بازی اخیر خوب کار نمی کند، اما باید خیلی زود ریکاوری کنیم و برای بازی های مهم بعدی آماده شویم. راستش نه از عملکردم راضی هستم و نه از شرایط استقلال. قبل از جام جهانی فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کردیم، اما اکنون نتوانستیم به فرم قبلی خود برگردیم. من فکر می کنم که به طور کلی، یک اخراج طولانی مدت به تیم ها کمک می کند تا دوباره تنظیم شوند، اما وقتی رقابتی وجود ندارد، تیم سقوط می کند. با این حال مطمئنم به روزهای خوب خود برمی گردیم و می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

در بازی با مس رفسنجان خیلی به داور اعتراض کردی. در این مورد چه خواهید گفت؟

ببینید، فکر می کنم داور روند بازی را تغییر داد. خیلی نزدیک به صحنه بودم و دیدم مدافع مس با دست به توپ ضربه زد. دستش کاملا باز بود و جالب اینکه من تقریبا کنار قاضی بودم و هر دو صحنه را دیدیم. نمی دانم چرا چنین پنالتی تمیز را نگرفت. طبیعتا اگر پنالتی اعلام می شد شرایط بازی متفاوت می شد و می توانستیم به عنوان برنده زمین را ترک کنیم. فکر می کنم مدافع تمام هفته تمرین کرده است تا توپ را به زیبایی حفظ کند. در صحنه ای دیگر و در زمین، بازیکن حریف ضربه ای به مچ پایم زد. داور دید از پایم خونریزی کرده و حتی جورابم سوراخ شده است. نمی دانم چرا او اشتباه نکرد و به بازی ادامه داد.

الان مچ پایت چطوره؟

بعد از بازی خیلی درد داشتم اما الان کمی بهتر شده ام. به درد من خورد، اما داور اشتباه را متوجه نشد. واقعا خدا به من رحم کرد که مچ دستم نشکست و در خانه ماندم. این برخوردها و مصدومیت ها می تواند بازیکن را به کلی از فوتبال دور کند و هرگز به شرایط ایده آل برنگردد. با این حال، خدا را شکر چیزی بدتر مانند شکستگی برایم پیش نیامد.

مقابل تراکتور بازی می کنی؟

سعی می کنم این اتفاق بیفتد و به تیم کمک کنم. گفتم کمی درد دارم اما تا روز بازی و اگر کادر فنی تصمیم بگیرد که بازی کنم سعی می کنم خودم را به شرایط خوبی برسانم.

به خاطر برد پرسپولیس، فاصله شما با بالای جدول دوباره به 2 امتیاز رسید. چقدر امیدوار هستید که به اوج برگردید؟

2 امتیاز در فوتبال زیاد نیست. به خصوص که 16 بازی تا پایان فصل باقی مانده است و می توانیم به این اختلاف امتیاز برسیم. برای تکرار قهرمانی باید خیلی تلاش کنیم تا در پایان فصل دوباره جام را به هوادارانمان تقدیم کنیم. شک نکنید به روزهای خوب خود برمی گردیم و نمایش های خوب زیادی از استقلال خواهید دید.

باید در لیگ و جام حذفی به مصاف تراکتور بروی. این دو مسابقه را چگونه می بینید؟

به نظر من تراکتور تیم خوب و باکیفیت است. کادر فنی این تیم تغییر کرده و مطمئنا در حذفی های لیگ و جام حذفی با این تیم دیدارهای سختی خواهیم داشت. بازی های آسانی در لیگ نداریم و باید تلاش زیادی برای پیروزی در هر بازی انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم در لیگ اول به تبریز برگردیم و سپس در جام حذفی تراکتورسازی را شکست دهیم و به مرحله بعد برویم.

دیدگاهتان را بنویسید