رئیس کمیته اولیه به طور علنی از یک نامزد دفاع می کند / نامزد قبل از انتخابات به وضوح انتخاب شده است


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886263

به ما نامه محرمانه رد صلاحیت دادند که همه فهمیدند!

کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: می گویند نامزد 50 رای دارد و قبل از انتخابات انتخاب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا اسدی کاندیدای فدراسیون فوتبال درباره نامه کمیته پیش انتخاب گفت: در نامه ای محرمانه که همه متوجه شدند به ما گفتند که شرایط لازم را نداشته ایم. البته بحث عدم صلاحیت مطرح نیست، زیرا این صلاحیت با استعلام 4 نهاد رسمی کشور در مسائل مالی، اخلاقی و … مشخص می شود و در صلاحیت این کمیته نیست. در نامه کمیته بدوی از عدم احراز شرایطی که ما صحبت می کنیم صحبت شده است.

اسدی افزود: در ماده 12 آیین نامه زمان مشخصی برای ارائه 5 امضا به مجمع برای یک نامزد ذکر شده است اما در کمیته بدوی این موضوع به عنوان پیش نیاز ذکر شد. اینچنین است، علیرغم اینکه ایشان مدارک عمومی و اختصاصی مورد نیاز ماده 12 را ندارد و اینچنین است، علیرغم اینکه ارائه مدارک اختصاصی در زمان ثبت نام از سوی فدراسیون الزامی است.

کاندیدای انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس همچنین با اشاره به اعتراض به زمان ثبت نام خاطرنشان کرد: به زمان ثبت نام نیز ایراد کلی وجود دارد. ضمن اینکه در 7 روز ثبت نام 3 روز تعطیل بود و 7 روز اداری باید در نظر گرفته می شد و این خود ابهام زیادی داشت. این در حالی است که در ماده 12 سه روز کاری پس از پایان ثبت نام یا 5 روز کاری برای رسیدگی به درخواست تجدیدنظر در کمیته استیناف ذکر شده است. اما در هنگام ثبت نام به این موضوع توجهی نمی شود.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال گفت: آقای فلاحتی هم رئیس کمیسیون بدوی است، کمیسیون مستقلی که هیچکس از فدراسیون از رئیس تا دبیرکل نمی تواند حرف های او را زیر پا بگذارد. فلاحتی در مصاحبه ای می گوید که دو روز به زمان ثبت نام اضافه می کند اما دبیرکل تخلف می کند در حالی که دبیرکل مسئولیتی در قبال آن ندارد. در زمان ما رئیس دبیرخانه رئیس کمیته اولیه بود، اما اکنون دبیر ارشد هیچ مسئولیتی ندارد.

کاندیدای انتخابات اتحادیه فوتبال اتحادیه اروپا در ادامه به حمایت رئیس کمیته بدوی از یک نامزد اشاره کرد و گفت: آقای فلاحتی وقتی شما در پاسخ به سوالی از نامزدی دفاع و تایید می کنید، آشکارا تضاد منافع است و می توانید به جای آن از حمایت حمایت کنید. همه چیز را برای بررسی انتقال بدهید.

اسدی همچنین با بیان اینکه از کار اولین هیئت استیناف فدراسیون فوتبال گلایه دارم، تصریح کرد: آقای وطوق احمدی رئیس هیات تجدیدنظر است که به شدت روی پرونده ویلموتس کار می کند و از ایشان تشکر می کنم. احمدی استقلالی است و همه چیز را تایید می کند و بعد از 5 روز کاری نتیجه را اعلام می کند.

وی در پایان با بیان اینکه پیامی خطاب به مجمع فدراسیون داشته ام، اظهار داشت: مجمع در اساسنامه تعریفی دارد و ارزشمندترین و مهم ترین رکن فدراسیون است. می گویند کاندیدای 50 رای دارد و قبل از انتخابات انتخاب می شود، اگر چنین باشد، هزینه ای که بر ملت تحمیل می شود، بر عهده مجلس است.

دیدگاهتان را بنویسید