مجمع باید در مورد انتخابات کمیته المپیک تصمیم بگیرد/ از انتخابات شمشیربازی اطلاعی ندارم، انتخابات تیراندازی با کمان به تعویق نمی افتد


ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837607

تعویق بازی های آسیایی یک اتفاق باورنکردنی بود. اخلاق بچه ها خدشه دار شد

معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در جلسه کمیته المپیک باید در مورد انتخابات تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ سید محمد پولادگر معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری فینال لیگ برتر هندبال گفت: امروز فینال لیگ برتر هندبال بود و افتخار حضور در این مسابقات را داشتم. یکی از رشته های پرافتخار ماست و بسیار امیدواریم که در بازی های آسیایی و مسابقات آتی موفق شود. هندبال در بخش آقایان و بانوان جوایز زیادی را برای کشور به دست آورده است و فدراسیون هندبال سرمایه گذاری خوبی انجام داده و نتایج خوبی در سنین بالا کسب کرده است. دسته بندی ها.

وی با ابراز ناراحتی از به تعویق افتادن بازی های آسیایی هانگزو گفت: این تعویق یک اتفاق باورنکردنی بود و همه را ناراحت کرد. این همه سرمایه گذاری شد و روحیه بچه ها خدشه دار شد. امیدوارم این بحران توسط فدراسیون ها و ورزشکاران به خوبی مدیریت شود تا بتوانیم حضور موفقی داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اطلاعات کاملی در این زمینه ندارم. زمان را اعلام نکردند و امیدوارم انتخابات را به موقع برگزار کنیم و اول تیراندازی با کمان است.

پولادگر در خصوص تاریخ برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: مجمع تصمیم گیری کرده است اما با توجه به تعویق بازی های آسیایی و نامشخص بودن تاریخ مسابقات، مجمع باید مجدد تصمیم گیری کند.

وی در خصوص احتمال به تعویق افتادن مجدد انتخابات تیراندازی با کمان گفت: در حال حاضر دلیلی برای تغییر تاریخ انتخابات نداریم و امیدوارم بتوانیم در تاریخ اعلام شده انتخابات را برگزار کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید