انتخابات کمیته ملی المپیک به تعویق افتاد/ ارسال تصمیمات مجمع عمومی IOC در 17 اسفند

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804498

انتخابات کمیته ملی المپیک در 17 اسفند برگزار نمی شود و این جلسه قوانین را تصویب می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه فوق العاده شورای اجرایی کمیته ملی المپیک برای تدوین آیین نامه انتخابات امروز تشکیل شد.

کیکاووس ساعدی سخنگوی هیات اجرایی و دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره تصویب این جلسه گفت: بر اساس مصوبه هفته گذشته، جلسه فوق العاده شورای اجرایی برگزار شد. پیشرفت خوبی حاصل شده است و بررسی برای جلسه بعدی ادامه خواهد داشت. بخشنامه انتخابات طبق مصوبه شورای اجرایی باید در 8 مارس به تصویب مجمع عمومی برسد و سپس به کمیته بین المللی المپیک ارسال شود. هر زمان که کمیته بین المللی المپیک این دستورالعمل را تأیید کند، انتخابات برگزار می شود. البته آقای صالحی امیری بر برگزاری مجلس پیش از انتخابات در اولین فرصت تاکید کرد و تاخیر در انتخابات را نوعی آسیب دانست.

وی افزود: ما باید مطابق با استانداردها عمل کنیم و هر تصمیمی در اساسنامه بر عهده هیئت اجرایی به عنوان یک نهاد تصمیم‌گیرنده در کلیه امور حاکمیتی و فعالیت‌های کمیته و مجمع عمومی به عنوان بالاترین سطح است. تصمیم گیری در مورد برنامه های کلان و بزرگ « مجمع عمومی کمیسیون در 17 اسفند آنچه را که به نفع ورزش قهرمانی کشور می داند تصویب می کند و بدیهی است که تصمیمات مجمع عمومی به IOC ارسال می شود. تایید نهایی

ساعدی در پایان گفت: جلسه عمومی کمیسیون را 17 اسفند برگزار می کنیم اما به احتمال زیاد جلسه انتخاباتی نخواهد بود. لذا دستورالعمل جلسه و مواردی که نیاز به تایید جلسه دارد تا قبل از 17 بهمن ماه برای اعضا ارسال خواهد شد. در جلسه بعدی هیات اجرایی هفته آینده سایر بخش های دستورالعمل را بررسی و تصویب خواهیم کرد و همچنین گزارش حسابرسی سالانه و پیشنهاد تعیین حسابرس برای سال 1400 و اجرای سال 99 به جلسه ارائه خواهد شد. بررسی شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید