تا تصمیمات دادگاه برای شاکیان ژیمناستیک ها نمی توانیم انتخابات برگزار کنیم/ از وضعیت باگرزاده برای شمشیربازی انتخابات خبر ندارم


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841527

تلاش ما این است که انتخابات ژیمناستیک به موقع برگزار شود

مدیرکل سرویس امور مشترک فدراسیون گفت: وزارت ورزش در تلاش است تا انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در موعد مقرر برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نصرولا پریچهره، مدیرکل دفتر امور عمومی فدراسیون درباره انتخابات فدراسیون ژیمناستیک گفت: این فدراسیون ابتدا باید انتخابات کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران را برگزار کند. فکر می کنم یک بار این موضوع به تعویق افتاد اما فدراسیون با ما موافق است که آن را برگزار کنیم تا اساسنامه مشکلی نداشته باشد. پس از رفع این مشکل در مرحله ثبت نام داوطلبان خواهیم بود.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات نیز گفت: احمدی رئیس فدراسیون باید به زودی انتخابات کمیسیون ها را برگزار کند و به او تاکید می کنم. ژیمناستیک هم مشکلات داخلی داشت و مورد بحث فدراسیون جهانی بود اما حالا به آرامش اداری رسیده است. تلاش ما بر این است که انتخابات را در موعد مقرر برگزار کنیم تا دچار گرفتاری های گذشته نشویم، مگر اینکه اعتراض یا شکایتی در روند انتخابات وجود داشته باشد. البته آنها به ما اعتراض نمی کنند، در دادگاه شکایت می کنند و تا زمانی که دادگاه حکم نکند ما نمی توانیم انتخابات را برگزار کنیم. به عنوان مثال، اعتراض به کمیته اعتبار سنجی اولیه ممکن است یکی از موارد باشد. البته اینها بهانه نیست. معاینه او دو هفته طول خواهد کشید. جلسه امروز فدراسیون تیراندازی با کمان به سلامت برگزار شد و دیدید که شبهه وجود داشت و به اساسنامه مراجعه کردیم.

پریچهره در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر تعطیلی امروز تهران به دلیل آلودگی و انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان در این شرایط، گفت: این موضوع بعد از ظهر دیروز اعلام شد و اکثریت اعضا در آکادمی مستقر شدند. «آلودگی را تحمل کردند و آمدند، بنا شد زحمات اقوام را از دست ندهیم، در عین حال تمدید مدت سرپرستی همه را نگران می کند.

وی درباره قانون بیش از سه دوره ریاست فدراسیون ها تصریح کرد: این موضوع یکی از مستندات زنجیره ای است به این معنا که نامزدهای دوره چهارم باید اعضای هیئت مدیره اتحادیه جهانی، رئیس، نایب رئیس و دبیر باشند. از کنفدراسیون آسیا

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها در پاسخ به این سوال که تکلیف فضللا باقرزاده برای حضور در چهارمین دوره انتخابات فدراسیون شمشیربازی چیست، گفت: اطلاع خاصی ندارم. اگر مدرک داشته باشد می تواند بیاید. البته در این زمینه بحث وجود دارد زیرا عضویت در فدراسیون جهانی سنگ بزرگی است که همه نمی توانند آن را بلند کنند. ما باید با واقعیت جلو برویم، نه اینکه بحثی را شروع کنیم که هیچکس نتواند وارد آن شود. این سوال به منظور بررسی و رفع ایرادات مندرج در اساسنامه مطرح شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید