ناکامی نمایندگان ایران در شمشیربازی قهرمانی جوانان آسیا در روز دوم / حذف تمامی شمشیربازی ها


ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812281

پس از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان آسیا و در روز دوم این رقابت ها تمامی نمایندگان ایران از دور رقابت ها حذف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان آسیا امروز (سه شنبه) با حضور شمشیربازان ایرانی پیگیری شد که در آن ورزشکاران کشورمان از روی صحنه رفتن بازماندند.

در قسمت دختران و در اسلحه اپه انوشا شهابی با 3 شکست و 2 پیروزی به جدول حذفی رسید. او در دور یک شانزدهم مقابل نماینده اردن با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و 9 بر 9 شکست خورد.

در اسلحه فلورا و در مرحله گروهی زهرا کارگر و هانیه کوشهی با 4 برد و 2 باخت به جدول انفرادی صعود کردند. آنها پس از تساوی در وقت استراحت، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریفان خود رفتند که کارگر مغلوب نماینده اردن شد اما چانیا از حریف تایلندی پیش افتاد.
دختر شمشیرباز کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد.

برای پسران فلورا آرمز و در مرحله گروهی ماهان میرزایی 3 برد و 3 باخت و علی امینی 4 برد و 2 باخت را تجربه کردند تا هر دو به جدول انفرادی صعود کنند. نمایندگان کشورمان در دور بعدی این رقابت ها به ترتیب مقابل ورزشکارانی از قزاقستان و اردن شکست خوردند تا از دور رقابت ها کنار بروند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان برگزار می شود. پیش از این مسابقات نوجوانان ایران با حریفان خود به رقابت پرداختند که مدال برنز انفرادی و نقره تیمی در صابر حاصل نمایندگان کشورمان بود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید