تلاش می کنیم هر چه زودتر انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار شود/ حضور تیم ملی ترامپولین در جام جهانی قابل قبول بود.


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810456

جلسه فوق العاده به دلیل مشکلات اداری به تعویق افتاد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در تلاش هستیم تا هر چه سریعتر انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، حمید احمدی رئیس فدراسیون ژیمناستیک دلیل لغو جلسه فوق العاده فدراسیون ژیمناستیک را گفت: اما به جلسه نرسید. خدای نکرده وزارت ورزش تاریخ دقیق این جلسه را مشخص کند.

وی در خصوص برخی شایعات مبنی بر لغو جلسه فوق العاده فدراسیون ژیمناستیک، اعتراض به کمیسیون های این فدراسیون به ویژه به کمیسیون مربیان عنوان کرد. وی ادامه داد: آیین نامه انتخابات این کمیسیون ها در مجمع فوق العاده تصویب می شود، اساسنامه کمیسیون های فدراسیون به طور کلی مشابه بوده و به تایید هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک می رسد و جزئیات با نظر و تایید اعضای مجمع تغییر می کند. .

رئیس فدراسیون ژیمناستیک به مسابقات جام جهانی ترامپولین باکو گفت: متأسفانه تعدادی از ملی پوشان و همچنین ماهان باجرنگ تاج را دریافت کردند و نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند. با این حال دو ملی پوش و یک مربی را به این مسابقات اعزام کردیم و عملکرد قابل قبولی در این مسابقات از خود نشان دادند. بهترین ژیمناستیک های جهان در جام جهانی ژیمناستیک شرکت می کنند و این فرصت خوبی است تا با حضور در این مسابقات با ژیمناستیک های بزرگ دنیا رقابت کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه در مدت حضور خود در فدراسیون ژیمناستیک با اهالی ژیمناستیک دیدار کرد، گفت: هدف از این دیدارها این بود که بتوانیم از همه نظرات استفاده کنیم. از مردم دلسوز و واقعی کشور می خواهم به حاشیه سازی های احتمالی توجه نکنند. همه ما موظفیم برای ارتقای ژیمناستیک کشور تلاش کنیم و نباید برای ایجاد مشکل تلاش کنیم. همچنین تلاش می کنم هر چه زودتر زمینه را برای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک فراهم کنم.

وی در پایان درباره برگزاری کلاس های بین المللی به صورت آنلاین و زیر نظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک گفت: افرادی که در این کلاس های بین المللی شرکت کردند با حضور هیئت های استانی حضور داشتند و این هیئت ها نیز افرادی بودند که داوران فعالی بودند. وی ادامه داد: یکی دو داور کشوری که سال‌ها پیش داور بین‌المللی بودند به عدم حضور در این کلاس‌ها اعتراض کردند، این داوران برای ما عزیز و قابل احترام هستند، اما پس از 4 سال عدم حضور در کلاس‌های بین‌المللی چگونه انتظار دارند که در کلاس‌های بین‌المللی شرکت کنند؟ با وجود چندین دعوت در مسابقات مختلف داخلی حاضر شد؟

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید