برگزاری اردوی تیم ملی در رشته های ایروبیک ژیمناستیک، ژیمناستیک ریتمیک و تیم جوانان


ساعت: 16:06
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885401

برای شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا

اردوهای تیم های ملی ژیمناستیک برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک؛ اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا در سالن برادران شهید آذرپی مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می شود.

علی خلیلی، علیرضا نبی پور، امیرحسین بنی اسد و سعید نجفی برای بازی های کشورهای اسلامی و محمود ذوقی، علی سبحانی، عرفان نورانی، حمیدرضا شیرهانی و محمدرضا نبی پور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در این مرحله از اردو حضور دارند.

محمد مهرتاش و محمد خلیلی به عنوان سرمربی و مربی هدایت تیم ملی را در این مرحله از اردو بر عهده دارند.

پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی از 17 تا 27 مردادماه در قونیه ترکیه و مسابقات قهرمانی آسیا از 21 شهریور در تایلند برگزار می شود.

* برگزاری اردوی تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک برای بازی های کشورهای اسلامی

اردوی پایانی مربوط به اعزام تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی از روز گذشته در سالن برادران شهید آذرپی مجموعه ورزشی شیرودی تهران آغاز شد.

مهدی احمدکوهانی، محمدرضا خسرونژاد و محمدرضا حمیدی ژیمناست های اعزامی کشورمان به پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی هستند. محمد آذرپی به عنوان سرمربی و مسعود جودی، مبین ابراهیمی و وحید احمدی به عنوان مربیان هدایت تیم ملی را در این مرحله از اردو بر عهده دارند.

پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی از 17 تا 27 مردادماه در قونیه ترکیه برگزار می شود.

* برگزاری اردوی تیم ژیمناستیک ریتمیک جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا

مرحله جدید اردوی تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از روز گذشته در سالن برادران شهید آذرپی مجموعه ورزشی شیرودی تهران آغاز شد. در این مرحله از اردو، نونهالان کشورمان زیر نظر مسعود جودی سرمربی این تیم تمرین خواهند کرد.

مسابقات ژیمناستیک ریتمیک قهرمانی جوانان آسیا مهرماه در چین برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید