دیدار صمیمی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اعضای تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک و ایروبیک ژیمناستیک


ساعت: 00:58
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880359

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور با اعضای تیم ملی در رشته های ژیمناستیک ورزشی و ایروبیک دیدار دوستانه ای برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک؛ مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با حضور در سالن برادران شهید آذرپی مجموعه ورزشی شیرودی با اعضای تیم های بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و ملی ژیمناستیک ریتمیک و تیم ملی ایروبیک دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه تقوا و اهمیت خانواده و سبک زندگی اسلامی، گفت: شما ورزشکاران این عرصه باید در این عرصه نقش بسزایی داشته باشید. شهدا را در لیست خود قرار دهید و پیرو سیره قهرمانی شهدای گرانقدر باشید.»

میرجلیلی در این دیدار صمیمی افزود: شما قهرمانان ژیمناستیک، سفیران جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی هستید و باید رسالت مهم صدور انقلاب و احترام و ارائه اصالت اسلامی ایران را مد نظر داشته باشید.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان برای تیم های ملی ژیمناستیک ریتمیک و ایروبیک در بازی های کشورهای اسلامی ترکیه آرزوی موفقیت کرد. در ابتدای این دیدار سید یحیی موسوی نایب رئیس فدراسیون ژیمناستیک با تشکر از دکتر میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: حضور شما در جمع مربیان و ورزشکاران قهرمانان این رشته را تشویق می کند.”

نایب رئیس فدراسیون در ادامه افزود: با راهنمایی ها و حمایت های جناب آقای احمدی ریاست محترم فدراسیون اردوهای خوبی انجام دادیم و خوشبختانه در مسابقات قهرمانی آسیا مهدی احمدی کهنی ژیمناست گرانقدر کشورمان مدیریت کرد. کسب مقام نایب قهرمانی در رقابتی نزدیک با ورزشکار چینی امیدواریم این موفقیت در مسابقات آتی نیز تداوم داشته باشد.


34900e20 cd24 43c8 aec8 27219ffaab7b خبر خاکستریانتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید