حضور تیم ملی ترامپولین در بازی های آسیایی اتفاق ویژه ای است/ منتظر مجوز شورای برون مرزی برای حضور در جام جهانی ترامپولین هستیم.

ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803607

ما افراد را در لیست بین المللی تست هایی قرار می دهیم که می توانیم از آنها استفاده کنیم

رئیس شعبه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک گفت: منتظر صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی برای حضور تیم ملی ترامپولین در جام جهانی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، ماهان باجرنگ رئیس شعبه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک گفت: دومین اردوی تیم ملی ترامپولین از روز گذشته در قزوین آغاز شده و تا 20 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: این تیم خود را برای حضور در جام جهانی ترامپولین و همچنین بازی های آسیایی هانگژو آماده می کند. حضور تیم ملی ترامپولین در بازی های آسیایی یک اتفاق ویژه است. ورزشکاران در حال حاضر طبق برنامه کادر فنی تمرینات خود را انجام می دهند. منتظریم شورای برون مرزی مجوز حضور تیم ملی ترامپولین در جام جهانی را صادر کند و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

باجرنگ در خصوص گلایه های مجید موسوی مبنی بر اینکه فدراسیون ژیمناستیک به دلیل اختلاف با وی نام وی را در لیست تست های داوران بین المللی قرار نداده است، گفت: اظهارات موسوی تعجب آور است. فدراسیون ژیمناستیک چگونه می تواند با موسوی مشکل داشته باشد؟ اما برای انتخاب او به عنوان داور مسابقات قهرمانی کشور؟ موسوی باید به خاطر داشته باشد که در این مسابقات با هم برخورد کرد و حواشی زیادی ایجاد کرد.

وی افزود: بعد از اینکه من رئیس شعبه ترامپولین شدم از موسوی دعوت به همکاری کردیم اما او قبول نکرد، اگر فدراسیون با موسوی مشکل شخصی داشت آیا با او اینطور برخورد می شد؟ برای دوستانی که بنا به دلایلی با فدراسیون ژیمناستیک مشکل دارند و تلاش می کنند افرادی که می خواهند ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرند اخلاق را رعایت کنند خوب است.

رئیس صنعت ترامپولین گفت: موسوی در همان سال هایی که ریاست فدراسیون ژیمناستیک را برعهده داشت، باید به عنوان مربی برای مسابقات جهانی ترامپولین به اسپانیا اعزام می شد و تمام کارهای اعزام او انجام می شد. وی ادامه داد: متأسفانه سفارت اسپانیا از صدور ویزا خودداری کرد، در آن زمان موسوی تهمت های زیادی به فدراسیون زد که هیچ کدام صحت نداشت، هرچند برای من جالب است که از موسوی به عنوان مربی و داور بین المللی یاد می شود؛ در حالی که بین المللی موسوی دیپلم مربوط به چندین سال پیش است و به روز نشده است و بنابراین داور بین المللی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه می گویند از هر 10 نفری که برای آزمون داوری بین المللی ترامپلاین معرفی شده اند فقط 3 نفر واجد شرایط هستند، توهین آمیز است. افرادی را در لیست قرار دادیم که بتوانیم از آنها در مسابقات استفاده کنیم و هیچ هدفی وجود نداشت. چون نگاه ما فقط منافع ترامپولین کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید