لیست تیراندازان اعزامی به بازی های آسیایی هانگزو نهایی شد/ 2 مسابقه تیراندازی با کمان برون مرزی در برنامه داریم.


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834060

تیم پاراتیر و کمان برای حضور در مسابقات پاراآسیایی آمادگی کامل دارد

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: انتخاب نفرات شرکت کننده در بازی های آسیایی هانگژو بر اساس مسابقات انتخابی و شاخص های تعیین شده توسط مربی این تیم صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار در خصوص اعلام اسامی شرکت کنندگان برای حضور در بازی های آسیایی هانگجو گفت: قبل از مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند لیست نهایی مشخص شد و در رقابت های مختلف آماده سازی شد. برای کشورهای اسلامی و بازی هایی که آسیایی ها در آن شرکت دارند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه درباره انتخاب متسابقان برای اعزام بازی ها گفت: در مرحله اول دعوت عمومی برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم های ملی و مسابقات بر اساس شاخص های معرفی شده توسط مربی و حالت حذفی انجام می شود. اعضای اصلی تیم بر اساس ضریب امتیاز خاص خود انتخاب می شوند.

شعبانی بهار در خصوص آماده سازی دو مسابقه بین المللی برای تیم های ملی گفت: اعضای تیم ملی در مسابقاتی که در تعطیلات عید در تایلند برگزار شد برای حضور در بازی های آسیایی و ماه آینده در جام جهانی کره جنوبی شرکت کردند. ” شرکت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که در مسابقات کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی روی سکو حضور داشته باشیم و رنگ مدال کسب شده به شرایط مسابقه و آمادگی روحی، جسمی، مهارتی و فنی متسابقان بستگی دارد. “

شعبانی بهار با اشاره به آمادگی برای انتخابی تیم ملی پاراآسیایی گفت: برای حضور در مسابقات پاراآسیایی وجود خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم پاراتیر و کمان آمادگی کامل برای حضور در مسابقات را دارد قطعا جزو کشورهای صاحب مدال رنگ خواهیم بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با ارزیابی حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک گفت: بدون حمایت وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ها به تنهایی قادر به انجام فعالیت های خاص نبودند. با کسب بهترین نتایج در مسابقات می توانیم باعث افتخار کارکنان و خوشحالی عزیزانمان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید