تغییر زمان بازی های آسیایی تغییری در اهداف تیم ملی والیبال ایجاد نمی کند / به تعویق افتادن بازی های هانگزو برای والیبال خوب است


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836707

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه اهداف این تیم مشخص است، گفت: تغییر زمان بازی های آسیایی 2022 تغییری در اهداف تیم ملی والیبال ایران ایجاد نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال درباره تاثیر تغییر زمان در بازی های آسیایی 2022 گفت: به تعویق افتاد. با برنامه ریزی جدید همان مسیر قبلی را طی می کنیم و فقط بازی های آسیایی را حذف می کنیم.

وی ادامه داد: به تعویق افتادن این مسابقات برای والیبال خوب است زیرا استراتژی تیم ملی حضور پرقدرت در بازی های آسیایی بود اما با توجه به اینکه چند بازیکن مصدوم داشتیم شاید نتوانیم با تیم هانگژو اعزام شویم. همه با تعویق بازی های آسیایی، ملی پوشان مصدوم برای رسیدن به اوج تمرین زمان خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اهداف ما مشخص است و تغییر زمان برگزاری مسابقات تغییری در اهداف ایجاد نمی کند. امیدوارم در تمامی مسابقات پیشرو نماینده شایسته ای برای کشورمان باشم.

با به تعویق افتادن بازی های آسیایی چین، تیم ملی والیبال ایران در سال 2022 با سه رویداد جام واگنر، لیگ ملت ها و جام جهانی مردان روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید