لیگ برتر والیبال پذیرش لیدر بدون بازی از سایپا و به تعویق افتادن بازی دیگر / بازگشت مس با یک شرط به لیگ!


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900979

هفته دوم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 22 مهرماه با 6 دیدار پیگیری می شود که فولاد سیرجان، سرمربی ایران بدون بازی میزبان سایپا تهران است و دیدار دو تیم مریوان و پاس. گرگان نیز به تعویق افتاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های پیشرو مردان کشور چهارشنبه 21 مهرماه با شش دیدار در شهرستان های رشت برگزار می شود. ، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگر و دیدار دو تیم ملت های راهیان نور مریوان و پاس گرگان که قرار بود در مریوان برگزار شود به تعویق افتاد.

در اولین دیدار این هفته تیم هورسان رامسر که در هفته اول مدافع عنوان قهرمانی (شهداب یزد) را غافلگیر کرد، در سالن شهدای رشت به مصاف نیان الکترونیک خراسان می رود.

هورسانی که در حال حاضر با یک برد و سه امتیاز در رده سوم قرار دارد، امیدوار است دومین برد خود را در این بازی مقابل تیم تازه صعود کرده لیگ برتری کسب کند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. نیان الکترونیک خراسان در هفته اول مقابل پاس گرگان شکست خورد و این هفته کار بسیار سختی مقابل شاگردان رحمان محمدیراد سرمربی هورسان خواهد داشت.

فولاد سیرجان ایرانیان که در هفته اول پس از باخت فنی مس رفسنجان سه امتیاز بدون بازی را از آن خود کرد و در صدر جدول قرار گرفت، در هفته دوم رقابت های برتر مردان در سالن ورزشی امام علی (ع) میزبان نارنجی پوشان سایپا خواهد بود. لیگ ) در سیرجان برای دومین بار پیروز شد. خودتان به میدان بروید.

سایپا تهران که فرهاد نفرزاده هدایت آن را برعهده دارد در هفته نخست مقابل ملت های مریوان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و هم اکنون با یک امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

تیم های ایفارام اردکان و شهداب یزد در سومین دیدار هفته دوم لیگ برتر مردان اردکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این نشست با حضور دو نماینده استان یزد حساسیت خود را در این زمینه دارد. شهداب و ایفاسرم بدون برد و امتیاز هشتم و دهم هستند.

دیدار تیم های پیکان تهران و مس رفسنجان نیز این هفته در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود و پیکان پرافتخار که در هفته اول گتی پسند را در اصفهان شکست داده بود، امیدوار به کسب دومین برد در دیدار خانگی خواهد بود. البته قرار بود این دیدار در خانه والیبال تهران برگزار شود اما میزبان به سالن فدراسیون منتقل شد و در صورت مشخص شدن انتقال بدهی مس، این دیدار تا پایان ساعت کاری روز سه شنبه مهرماه برگزار می شود. 12.

تیم های شهرداری گنبد و هراز عامل دیری که در هفته اول به میدان نرفتند، در هفته دوم در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر می روند تا برای اولین برد خود در لیگ برتر مردان تلاش کنند. نمایندگان گنبد و آمل بدون برد و امتیاز در رده های دوازدهم و سیزدهم قرار دارند و قطعا تیم پیروز این دیدار چند پله در جدول صعود خواهد کرد.

در دیدار پایانی هفته دوم لیگ برتر مردان، تیم شهرداری ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود. گیتی پسند که در هفته اول در دیدار خانگی مقابل پیکان شکست خورد، این هفته به دنبال پیروزی مقابل تیم محبوب ارومیه ای است و شکست دادن این تیم در خانه کار آسانی نخواهد بود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای مشخص شدن بدهی مس رفسنجان را شرط دیدار این تیم در هفته دوم مقابل پیکان در تهران اعلام کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است که این دیدار به شرط مشخص شدن بدهی مس رفسنجان تا پایان وقت اداری سه شنبه 21 مهرماه از ساعت 15 روز چهارشنبه در سالن فدراسیون والیبال آغاز می شود.

لازم به ذکر است در هفته اول لیگ برتر مردان سازمان لیگ فدراسیون والیبال به دلیل بدهی تیم مس رفسنجان به بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون و نماینده اجازه بازی به این تیم نداد. مس با نتیجه 3-0 با شکست فنی روبرو شد.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر فوتبال مردان به شرح زیر است:

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15:00

پیکان تهران – مس رفسنجان

رشت، تالار شهدا، ساعت 16:00

هورسان رامسر – نیان الکترونیک خراسان

سیرجان سالن امام علی (ع) ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – سایپا تهران

اردکان، تالار آیت الله خاتمی، ساعت 16

ایفارام اردکان – شهداب یزد

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16:00

شهرداری گنبد – لبنیات خواراز آمل

ارومیه تالار غدیر ساعت 16

شهرداری ارومیه – گتی پسند اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید