لیگ برتر والیبال بانوان آخرین تجربه والیبال بانوان در لیگ برتر برای سه سکو/ رقابت تیم های سایپا و باریج اسانس برای کسب سهمیه باشگاه های آسیایی


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808995

اطلاعیه داوران و ناظران آخرین روز لیگ برتر بانوان؛

تیم های سایپا و باریج اسانس در آخرین روز لیگ برتر والیبال بانوان برای کسب عنوان و سهمیه رقابت های باشگاهی بانوان آسیا در سال 2022 و تیم های ذوب آهن و پیکان نیز برای کسب مقام سوم و مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ; مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی برترین های بانوان باشگاه های ایران جام سردار دلا روز پنجشنبه 26 بهمن ماه در سالن فدراسیون برگزار می شود.

در اولین دیدار این مرحله که از ساعت 12 آغاز می شود، تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران برای کسب مقام سوم جدول رده بندی مبارزه خواهند کرد.

ذوب آهن با شش قهرمانی در کارنامه خود و نایب قهرمانی سال گذشته پرافتخارترین تیم این مسابقات است. پیکان در سال 1999 به مقام سوم رسید و امسال در نبرد با ذوبیا به رتبه بهتری فکر می کند.

ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در مرحله گروهی لیگ برتر بانوان امسال دو دیدار داشتند. شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب آهن در هر دو دیدار هفته چهارم و سیزدهم پیروز شدند. کنار پیکان استراحت کمتری داشتند.

از ساعت 15 فردا (پنجشنبه) تیم های سایپا تهران و باری آسانس کاشان در دیدار فینال برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند.

دو تیم سایپا و باریجاسان پیش و در هفته های سوم و دوازدهم مرحله گروهی به مصاف یکدیگر رفتند که منجر به دو برد سایپا شد اما باریج اسانس در نیمه نهایی نشان داد و ذوب آهن را حذف کرد که پتانسیل شکست مدعیان را دارد.

سایپا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان است و برای تکرار این مقام و کسب سهمیه باشگاه های بانوان آسیا در سال 2022 در دیدار پایانی به میدان می رود و از سوی دیگر باریج اسانس در دومین حضور خود در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت. لیگ بانوان و شایسته قهرمانی روی کاغذ است، اما عملکرد هر دو تیم در مسابقه تعیین کننده این جایگاه خواهد بود.

هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در جلسه اخیر خود با نظر حمایتی فدراسیون ورزش بانوان جوایز رتبه اول تا سوم لیگ برتر بانوان امسال را به ترتیب 120، 75 و 50 میلیون تومان تعیین کرد.

برنامه کامل دیدارهای مقدماتی و فینال لیگ برتر 1400 بانوان به شرح زیر است:

** پنجشنبه 28 بهمن:

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 12.

دیدار رده بندی: ذوب آهن اصفهان – تهران پیکان

ناظر فنی: آمنه حاجیان، داور: منیج صادقی، داور اول: هدیه صابری، داور دوم: ماندانا متیو و داور ویدئویی: فرحناز گاویدل

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15.

بازی فینال: سایپا – اسانس کاشان

ناظر فنی: لیلی توکلی، ناظر داوری: مابوبه زرنوی زاده، داور اول: نرگس افشین، داور دوم: زهرا شیری و تایید تصویری: زینب حقی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید