لیگ برتر والیبال جدال حساس لبنیات و شهداب در هفته یازدهم رقابت ها/آغاز رقابت 14 تیم برای کسب 8 سهمیه پلی آف


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918152

اسامی ناظران و داوران هفته یازدهم لیگ برتر والیبال

رقابت تیم های لیگ برتر والیبال مردان از یکشنبه 6 آذرماه آغاز می شود تا شاهد دیدار برگشت تیم های لیگ برتر برای کسب هشت سهمیه پلی آف این رقابت ها باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته یازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان برتر باشگاه های ایران یکشنبه 6 آذرماه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای گرگان، آمل، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران و اردکان پیگیری می شود. در مهم ترین و حساس ترین دیدار این هفته تیم لبنیات هراز عامل که بدون باخت در صدر جدول لیگ برتر مردان قرار دارد با 10 برد و 28 امتیاز میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات خواهد بود.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات امیدوارند رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کنند و به یازدهمین برد متوالی خود دست یابند و شاهدابی که از ابتدای فصل زیر نظر محمدرضا تندروان در حال پیشرفت است، هشتمین برد و کسب مقام سوم را هدف قرار داده است. و حتی به رتبه دوم جدول صعود می کنند.به میدان می روند.

در دیگر دیدار مهم این هفته از نظر موقعیت، ایفارام اردکان در سالن آیت الله خاتمی میزبان فولاد سیرجان ایرانیان است که هر دو تیم هر کدام پنج برد در لیگ برتر مردان کسب کرده اند.

فولادی ها با پنج برد و 17 امتیاز در رده هشتم قرار دارند و نماینده اردکان با پنج برد و 14 امتیاز در رده نهم قرار دارد. برنده این مسابقه قطعا رتبه بالاتری در جدول کسب خواهد کرد.

پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت ها که در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان بین هفته های 10 تا 11 شرکت کرده و پنجم شد، در هفته یازدهم میزبان خرسان رامسر خواهد بود.

پیکانیس با میزبانی از خرسان با 5 برد و 18 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد، تیمی که با هفت برد و 21 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و این هفته با هدف حفظ جایگاه خود به میدان می رود.

نیان الکترونیک خراسان یکی از تیم هایی است که در 10 هفته اخیر لیگ برتر مردان روند صعودی را طی کرده و در حال حاضر با 6 برد و 17 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

نماینده مشهد در هفته یازدهم در سالن گدیر ارومیه به مصاف شهرداری آن شهر می رود و شاگردان حامد صمدی امیدوارند با شکست میزبان خود (شهرداری ارومیه) به هفتمین پیروزی خود دست یابند.

ارومیه ای های قعرنشین جدول نیز به دنبال کسب دومین برد هستند و امیدوارند پس از 33 روز ریکاوری و تمرین، هماهنگی لازم را برای ادامه رقابت برای بهبود شرایط خود در مسابقه به دست آورند. جدول. در صورت قهرمانی ارومیه تغییری در جایگاه او ایجاد نمی شود اما شاگردان جهانگیس سید عباسی انگیزه خوبی برای ادامه مسابقات پیدا می کنند.

تیم پاس گرگان در هفتاد و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر مردان در سال 1401 در سالن امام خمینی (ره) گرگان میزبان مس رفسنجان خواهد بود. نماینده گرگان با 6 برد و 16 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و مسیحیان با دو برد و هفت امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.

شهرداری گنبد دیگر تیم استان گلستان نیز این هفته در سالن المپیک گنبد میزبان راهیان نور مریوان خواهد بود. جدال نمایندگان والیبال شرق و غرب کشور دیدنی خواهد بود. گمبادیس با شش برد و 15 امتیاز ششم و رایاب با چهار برد و 11 امتیاز یازدهم است.

گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران که به ترتیب با چهار و دو برد در رده های دهم و دوازدهم قرار دارند، در دیدار پایانی این هفته در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در صورت پیروزی در این دیدار جایگاه خود را ارتقا دهند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دیدارهای این هفته را اعلام کرد که به شرح زیر است:

گرگان، تالار امام خمینی (ره)، ساعت 16:00

پروال گرگان – مس رفسنجان

ناظر فنی: احمد دامگانی نژاد، ناظر داوری: محمد ابراهیم زاده، داور اول: علیرضا قریب و داور دوم: سجاد خان بابازاده

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16:00

لبنیات هراز آمل – شهداب یزد

ناظر فنی: حسین پورکاشیان، داوران: علی اصغر حاجی کاظمی، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: مهدی نویدی

اصفهان، تالار مخابرات، ساعت 16:00

گتی پسند اصفهان – سایپا تهران

ناظر فنی: یونس حسن زاده، ناظر داوری: مجید محسنی شوستری، داور اول: محمد عشق دوست و داور دوم: مهرداد شوستری.

ارومیه تالار 6 هزار نفری غدیر ساعت 16

شهرداری ارومیه – نیان الکترونیک خراسان

ناظر فنی: محمد حسن خوشدل، ناظر داوری: مسعود کاری، داور اول: داود نافی و داور دوم: اسماعیل ریزکی

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16:00

شهرداری گنبد – ملل یاب مریوان

ناظر فنی: محمدعلی امیدی، ناظر داوری: احمد بندری، داور اول: محمدرضا درفش کاویان و داور دوم: مرتضی علایی

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 16:00

پیکان تهران – خرسان رامسر

مدیر فنی: امین اله برکی لشگری، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: وحید پورکاشیان و داور دوم: میشم پارس.

اردکان، تالار آیت الله خاتمی، ساعت 16

ایفارام اردکان – فولاد سیرجان ایرانیان

ناظر فنی: محمدحسین شفقی، داوران: شهباز صدری، داور اول: کیوان عابدزاده و داور دوم: کدیر صادقی.

دیدگاهتان را بنویسید