جدال سریک و پیکان لیگ برتر والیبال بانوان با حریفان اصفهانی و جدال برای برتری در هفته دهم


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919139

تیم والیبال سریک گنبد که در هفته نهم لیگ برتر بانوان مقابل پیکان شکست خورد به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد، در دیدار روز جمعه تلاش می کند مس رفسنجان را شکست دهد تا امکان صعود مجدد به بالای جدول فراهم شود. با کمک ذوب آچان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر بانوان باشگاه های ایران روز جمعه 11 دی ماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، گنبد و اصفهان پیگیری می شود.

پیکان از تهران این هفته مهمان ذوب آهن در تالار ملت اصفهان خواهد بود. شاگردان فاطمه رشیدی که هفته گذشته برای صعود به جدول، سریک گنبد را شکست دادند، این هفته باید تمام تلاش خود را برای شکست اصفهانی ها در خانه انجام دهند تا جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنند و در صدر جدول باقی بمانند.

اما ذوب آهن که بازی برگشت را زیر نظر فاطمه شعبان حمسه آغاز کرده بود، در دو بازی قبلی خود پیروز میدان شد و به این راحتی به شکست فکر نخواهد کرد و پس از شکست حریف پرافتخار لیگ برتری به میدان می رود.

پیکان هم اکنون با هشت برد و 24 امتیاز در رده اول و ذوب آهن اصفهان با 6 برد و 19 امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

در دیگر دیدار این هفته سریک گنبد به مصاف مس رفسنجان می رود و گنبدی ها در خانه به دنبال شکست شاگردان آسیا پام هستند تا شاید با این برد بتوانند دوباره جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند. البته اگر ذوب آهن بتواند پیکان را شکست دهد سریک رهبر می شود.

رفسنجانی ها در حالی به مصاف سریک می روند که هفته گذشته در خانه رقبای خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند و با کسب چهارمین برد و دوازدهمین امتیاز، جایگاه خود را در رده پنجم تثبیت کردند.

سایپا تهران در سالن فدراسیون والیبال میزبان جهانبین چهارمحال خواهد بود. بانوان مریم السادات هاشمی با هفت برد و 21 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و در این دیدار با نگاه به رده دوم به دنبال کسب امتیاز و تثبیت جایگاه خود خواهند بود. از سوی دیگر، شاگردان جهانبین که پس از 9 دیدار در لیگ برتر بانوان بدون برد هستند، در این دیدار به دنبال امتیاز خواهند بود و با صفر جدول وداع خواهند کرد.

در آخرین دیدار هفته دهم در سالن سیپان، سدیک هدیه وارنا و تولومر یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نبرد تیم هایی که یکی از آنها (صادق گفتار) تنها یک برد و دیگری (طلوع مهر) در 9 مسابقه دو برد را در کارنامه خود دارد. فارغ التحصیلان عالیه فتوحی به دنبال ارتقای امتیازات خود در جدول طلوع مهر هستند اما صدیک هدیه وارنا زمان زیادی برای ارتقای جایگاه و امتیاز خود ندارد و باید در مسابقات پیش رو تلاش بیشتری کند.

برنامه هفته دهم لیگ برتر بانوان که جمعه دوم دی ماه برگزار می شود به شرح زیر است:

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 13:00

سایپا تهران – جهانبین چهارمحال

ناظر فنی: فائزه جعفری، ناظر داوری: منیژه منصور صادقی، داور اول: فرحناز قویدل و داور دوم: گل تکین مشره.

تهران، سالن سیپان، ساعت 13:00

سادیک هدیه وارنا – طلوع مهر از یزد

مدیر فنی: هاجر نجاتی زاده، ناظر داوری: فاطمه زندی، داور اول: نسرین حکشناس و داور دوم: پریسا سلطانی.

گنبد، سالن المپیک، ساعت 13:00

سریک گنبد – مس رفسنجان

مدیر فنی: مهری احمد علینژاد، ناظر داوری: اکرم ابوالقاسم، داور اول: حدیده صبری و داور دوم: لیلا ویسی

اصفهان، تالار ملت، ساعت 13:00

ذوب آهن اصفهان – پیکان تهران

ناظر فنی: آمینه خواجاییان، داوران: محبوبه زرنوی زاده، داور اول: زهرا شیری و داور دوم: معصومه اسماعیل زاده.

دیدگاهتان را بنویسید