سریک لیگ برتر والیبال بانوان در فکر پایان دادن به رقابت ها با قهرمانی در نیم فصل بود.


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913083

تیم بدون شکست سریک گنبد در هفته هفتم و پایانی لیگ برتر بانوان به مصاف طلوع مهر یزد می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی بانوان برتر باشگاه های ایران روز جمعه 13 آذرماه با برگزاری چهار دیدار در شهرستان های تهران پیگیری می شود. سه مسابقه) و گنبد.

شاگردان سریک گنبد که رکورد شکست ناپذیری خود را در 6 هفته گذشته حفظ کرده اند، این هفته با تیم طلوع مهر یزد دیدار می کنند و با برد در این دیدار قهرمان نیم فصل لیگ برتر بانوان اعلام می شوند. البته یزدی ها با دو برد و 6 امتیاز در رده ششم قرار دارند و احتمالا تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل تیم اول و ارتقای جایگاه خود در جدول نیم فصل انجام خواهند داد.

شاگردان سریک گنبد از 6 دیداری که انجام دادند تنها در سه ست نتیجه را به حریف واگذار کردند که برای این تیم یک رکورد محسوب می شود و علاوه بر شکست ناپذیری با 6 برد و 17 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

سایپا در تهران به مصاف ذوب آخان اصفهان می رود. رقابتی بین تیم های سوم و چهارم جدول که می تواند رتبه سوم جدول نیم فصل را مشخص کند. هر دو تیم 4 برد و 2 باخت در دارایی خود دارند اما اصفهانی ها در حال حاضر تنها با یک امتیاز اختلاف در رده سوم قرار دارند و در صورت پیروزی در این دیدار جایگاه خود را تثبیت خواهند کرد. البته سایپا برای رسیدن به مقام سوم و به پایان رساندن نیم فصل با آن رتبه دست و پنجه نرم خواهد کرد.

پیکانیس در هفته هفتم در سالن ساپکو به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. شاگردان فاطمه رشیدی (پیکان) که تنها باختشان مقابل تیم اول جدول سریک گنبد بود، در این دیدار ضمن تلاش برای غلبه بر حریف، امیدوارند در دیدار با طلوع مهر یزد، تیم گنبدی را شکست داده و به دست بیاورند. رتبه اول جدول

شاگردان مس رفسنجان با سه برد و 9 امتیاز در صورت پیروزی مقابل پیکان تغییری در جایگاه خود ندارند و در رده پنجم باقی خواهند ماند.

در دیگر بازی این هفته تیم های صدیک هدیه وارنا و جهانبین چهارمحال به مصاف یکدیگر می روند که یکی از آنها تنها برد نیم فصل خود را به دست آورد و با یک برد از نیم فصل خداحافظی کرد. این دو تیم تاکنون بدون برد هستند و با صفر امتیاز هفتم و هشتم جدول هستند. به این ترتیب جدال این دو تیم برای اولین برد نیم فصل خواهد بود.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

تهران، تالار فدرال، ساعت 13:00

سایپا تهران – ذوب آخان اصفهان

تهران، سالن ساپکو، ساعت 13:00

پیکان تهران – مس رفسنجان

گنبد، سالن المپیک، ساعت 13:00

سریک گنبد – طلوع مهر یزد

تهران، سالن سیپان، ساعت 13:00

صدیک گوتروارنا تهران – جهانبین چهارمحال

دیدگاهتان را بنویسید